Oppdatering fra meg

kathrine80

Glad i forumet
Hei..her er det aldri noen lenger, men siden jeg ikke er på facebook for jeg skrive litt her likevel.Nå er jeg ca 21 uker på vei, alt bra..føler enda ikke så mye for den lille i magen, men har stor tro på at det kommer seg for hver uke nå, den lille er en jente.:)
Andreas har begynt og krabbe og reise seg, nå er det gøy, men likevel kjempe tungt, er kjempe stor allerede og sliter med kroppen. men får god hjelp av familie

Så bra at alt er bra :):) Og allerede så langkommet ja :) Moro. Er jo endel gravide på oktober nå :) 

Så kjekt at noen oppdaterer hvordan det går med dem! Synd det har dødd helt ut her...

Men til poenget...

Gratulerer med en liten jente på vei, koselig med en av hver da :) Blir nok en travel tid fremover ja, synes det er utrooolig travelt selv nå når han er overalt hele tiden, så skjønner det ikke kan være enkelt å være gravid samtidig. Du er tøff!

Er nok ikke så lett å alltid føle noe for den lille i magen, synes selv det var veldig vanskelig. Tok meg faktisk lang tid å få et skikkelig tett bånd etter han var født også. Tror det er normalt, og at du ikke må stresse med de følelsene, de kommer av seg selv, men det kan ta litt tid. 

gratulerer med en liten jente :D

Grattis med jenta i magen da :)
du og cybele (flere?) må komme dere inn på facebook :D

MammaSN skrev:

Jeg har ikke hatt tid til å være så veldig aktiv i det siste, men synd at det er helt dødt her, så kanskje jeg burde kommet meg på facebook tross alt;) Savner å kunne spørre om råd og div. Men hvordan gjør man det, er det en lukket gruppe? 

Cybele skrev:

MammaSN skrev:

Jeg har ikke hatt tid til å være så veldig aktiv i det siste, men synd at det er helt dødt her, så kanskje jeg burde kommet meg på facebook tross alt;) Savner å kunne spørre om råd og div. Men hvordan gjør man det, er det en lukket gruppe? 

ja er dødt her ..
bare å lage en profil, gruppa er lukket og det er ingen andre en medlemmene herfra som er der inne som kan se det som blir lagt ut og skrevet :)

Gratulerer med liten jente emoticon

Gratulerer med den lille i magen! :-) Misunner deg litt må jeg si, selv om jeg har nok å henge fingrene i om dagen. Håper jeg klarer å legge frykten fra meg og en dag får oppleve ett svangerskap til.

gratulerer så masse med ei lita jente i magen :D:D Så gøy med en av hver dag! 

flink Andreas er som har begynt å krabbe og reise seg! Nå blir det travelt i heimen :P 

Fint at du får mye familiehjelp også!! kan ikke være lett å være gravid med nr 2 med en liten i hus!:) 

Må jo bare komme deg inn på fb!!! :) der det skjer :) syntes og det er litt kjipt at det har dødd ut her men nå som jeg er på fb glemmer jeg helt ærlig bv litt! :P 

Tusen takk dere!

Back
Topp