Var innom legevakten i går kveld (satt over 2 timer å venta før jeg kom inn) hun tok div prøver (og de såg fine ut, men hun var litt itvil så ringte til sykehuset og de ville ha med inn dit, men en gang, pga at jeg kastet opp masse blod og haddde feber uten jeg viste det. kjørte ned på sykehuset og måtte sitte å vente nye 3 timer (for hun som skulle ta imot meg måtte på haste ks) ble vist inn på ett rom og div aparater ble koblet på meg, alt såg bra ut med den lille prinsessen min. har vært på sykehuset i hele dag på div tester og blodprøver er tatt, men de veit ikke helt på hvorfor jeg kaster opp så masse, må inn i morgen tidlig også.
Morkaken min ligger veldig langt nede og skal på ny vurdering ang den om 4 uker, jeg kommer ikke til å gå hele svangerskapet ut, kanskje til uke 34 hvis jeg var heldig[&:] har nu låget i mange uker og har en lang vei igjen[:(][:(][:(]
uff dette ble langt.
Morkaken min ligger veldig langt nede og skal på ny vurdering ang den om 4 uker, jeg kommer ikke til å gå hele svangerskapet ut, kanskje til uke 34 hvis jeg var heldig[&:] har nu låget i mange uker og har en lang vei igjen[:(][:(][:(]
uff dette ble langt.