Etter 6 uker med svangerskapsforgiftning ble jeg endelig satt i gang tirsdag morgen. Siden jeg har hatt keisersnitt før får jeg en mildere modningstablett enn det man vanligvis gir, de kunne også bare gi meg 5 tabeletter * 8. time. Etter den 3. tabletten begynte jeg å få "rier" hver 3. min, etter 8 timer ble det konstatert at jeg fortsatt var helt umoden. Etter 4. og 5. tablett som bare har gitt falske rier er jeg forstatt umoden. De kan ikke gi meg flere tabeletter så imorgen blir det planlagt keisersnitt med mindre kroppen fikser opp selv iløpet av kvelden.
Første gang ble jeg også igangsatt pga svangerskapsforgiftning, endte i akutt keisersnitt etter 12 timer. Det samme skjer denne gangen, men heldigvis får vi et "planlagt" keisersnitt som mest sannsynlig blir en finere opplevelse.
Lykke til alle som venter og gratulerer alle som har fått! [:D]
Første gang ble jeg også igangsatt pga svangerskapsforgiftning, endte i akutt keisersnitt etter 12 timer. Det samme skjer denne gangen, men heldigvis får vi et "planlagt" keisersnitt som mest sannsynlig blir en finere opplevelse.
Lykke til alle som venter og gratulerer alle som har fått! [:D]