Camilla-arriane
Forelsket i forumet
Hei igjen..da var det nok min tur til å flytte ut her ifra, trudde aldri det skulle skje med meg :(
På UL så han en tom fostersekk, og sa at her var det nok ikke liv.
På UL så han at det var fult av blod inni livmoren min og hinnene var 3.5cm tykke av blod også :S
Han ville ha meg på utskrapning med en gang.
Men når jeg fortalte at jeg tok HCG måling om mandag (den viste 3800) så måtte utskraping vente til i morgen, og jeg tok ny blodprøve i dag.
Så har vi noe å sammenligne med i morgen, men hcg er nok på vei nedover..men han ville vite det med sikkerhet.
Gir siste tilbake melding i morgen, og ønsker alle dere lykke til videre :)
Gleder meg til å begynne på nytt igjen!!
Da ble jeg 10+2 før jeg oppdaget dette.
Glad jeg fulgte følelsene mineom at noe var galt, og kom meg til legevakt og sykehus for UL.
Vikaren til fastlegen min, sa at alt var i orden og jeg skulle ikke bekymre meg, om mandag.
Og jeg skulle tilbake på kontroll den 30 november.
Har lyst til å ringe legekontoret og fortelle hvor ubrukelig den nye vikaren er når det gjelder underlivs undersøkelser, når jeg skal avbestille svangerskapskontrollen.
På UL så han en tom fostersekk, og sa at her var det nok ikke liv.
På UL så han at det var fult av blod inni livmoren min og hinnene var 3.5cm tykke av blod også :S
Han ville ha meg på utskrapning med en gang.
Men når jeg fortalte at jeg tok HCG måling om mandag (den viste 3800) så måtte utskraping vente til i morgen, og jeg tok ny blodprøve i dag.
Så har vi noe å sammenligne med i morgen, men hcg er nok på vei nedover..men han ville vite det med sikkerhet.
Gir siste tilbake melding i morgen, og ønsker alle dere lykke til videre :)
Gleder meg til å begynne på nytt igjen!!
Da ble jeg 10+2 før jeg oppdaget dette.
Glad jeg fulgte følelsene mineom at noe var galt, og kom meg til legevakt og sykehus for UL.
Vikaren til fastlegen min, sa at alt var i orden og jeg skulle ikke bekymre meg, om mandag.
Og jeg skulle tilbake på kontroll den 30 november.
Har lyst til å ringe legekontoret og fortelle hvor ubrukelig den nye vikaren er når det gjelder underlivs undersøkelser, når jeg skal avbestille svangerskapskontrollen.