Oppdatering fra meg...etter sykehusbesøk og UL

Camilla-arriane

Forelsket i forumet
Hei igjen..da var det nok min tur til å flytte ut her ifra, trudde aldri det skulle skje med meg :(
På UL så han en tom fostersekk, og sa at her var det nok ikke liv.
På UL så han at det var fult av blod inni livmoren min og hinnene var 3.5cm tykke av blod også :S
Han ville ha meg på utskrapning med en gang.
Men når jeg fortalte at jeg tok HCG måling om mandag (den viste 3800) så måtte utskraping vente til i morgen, og jeg tok ny blodprøve i dag.
Så har vi noe å sammenligne med i morgen, men hcg er nok på vei nedover..men han ville vite det med sikkerhet.

Gir siste tilbake melding i morgen, og ønsker alle dere lykke til videre :)
Gleder meg til å begynne på nytt igjen!!

Da ble jeg 10+2 før jeg oppdaget dette.
Glad jeg fulgte følelsene mineom at noe var galt, og kom meg til legevakt og sykehus for UL.
Vikaren til fastlegen min, sa at alt var i orden og jeg skulle ikke bekymre meg, om mandag.
Og jeg skulle tilbake på kontroll den 30 november.
Har lyst til å ringe legekontoret og fortelle hvor ubrukelig den nye vikaren er når det gjelder underlivs undersøkelser,  når jeg skal avbestille svangerskapskontrollen.

Uff.. det var trist å lese..
Masse lykke til videre og jeg ville absolutt ha klaget på vikaren. De må jo få vite at vikaren har gjort en feil.

Uff, dette var trist lesning :( Håper det klaffer fort for dere igjen. sender en klem fra nord <3

Huff... føler med deg... Sitter her og blør selv også, men legen min ville jeg skulle ringe legevakten når den åpnet...

Stor klem til deg

UFF!!!!! Utrolig trist å høre..

Hadde nok klaget på den vikaren der ja, de fortjener å høre hvor udugelig han er. Er ofte en må lytte til magefølelsen sin ja. 

Huff, så trist. Burde ikke vært lov å miste så seint :( Bra du fulgte magefølelsen din iallefall!! Jeg syns du skal iallefall nevne dette med vikaren når du ringer inn, hørtes ikke helt bra ut den konsultasjonen! Masse lykke til videre, håper det klaffer raskt igjen, og at spiren holder hele veien neste gang. *Klem*

utrolig trist å høre. Det er jo alle gravides mareritt tenker jeg!

Lykke til videre, håper du er back on track snart igjen :) *trøste på*

Huff, dette var trist! Lykke til videre, håper en ny spire snart tar plass i magen din og blir tiden ut!

Det var veldig trist å høre... Hadde ringt legekontoret og nevnt denne vikaren....Håper ny spire er rundt hjørnet;-) Lykketil videre.

chiquitita skrev:
Det var veldig trist å høre... Hadde ringt legekontoret og nevnt denne vikaren....Håper ny spire er rundt hjørnet;-) Lykketil videre.

Kjempetrist:(    Masse Lykke til videre...
(Synes og du skal klage på vikaren...)

Huff, så leit :/
Ønsker deg masse lykke til videre og sender deg en stor klem<3

Syns også du skal klage på vikaren, de trenger å høre når de gjør noe feil så de kanskje tar det litt mer seriøst neste gang noen kommer med lignende problem.

Back
Topp