x1xAngel_Girl
Glad i forumet
søndag 21.03.10 gikk fostervannet mitt kl 18.00.
riene startet ganske kjapt etterpå og kjørte t kk. fikk komme inn på storken, men ble fort sendt hjem igjen med bare 2 cm åpning. [:'(]
kom hjem og riene tok seg opp og vi kjørte ned igjen, men denne gangen på føden for jeg skrek nesten etter epidural.
kom inn, bare 2-3 cm åpning, men fikk heldigvis være denne gang.
etter da 18 timer med myyyyye smerte, ble d stor nok åpning til epiduralen.
og da fikk jeg riestimulerende drypp også.
2 timer etter var lille Elias kommet til verden.
22.03.10 kl 13.57, veide 3200 g og var 49 cm.
mor fikk feber under fødsel og lille mistet pulsen litt når han skulle ut. men alt ordnet seg og d var absolutt ingen komplikasjoner. [:D]
lille hadde litt problemer med å suge i begynnelsen, så vi har sletet litt med ammingen.
men no ser d ut til å gå grett, han spiser seg stor og sterk. [:D]
no er vi veldig glade for å være hjemme, og skal bare nyte tiden fremover...
og ikke minst, gratulerer såååå mye til alle dere som har født mens jeg har lagt og kavet selv. [:D]
riene startet ganske kjapt etterpå og kjørte t kk. fikk komme inn på storken, men ble fort sendt hjem igjen med bare 2 cm åpning. [:'(]
kom hjem og riene tok seg opp og vi kjørte ned igjen, men denne gangen på føden for jeg skrek nesten etter epidural.
kom inn, bare 2-3 cm åpning, men fikk heldigvis være denne gang.
etter da 18 timer med myyyyye smerte, ble d stor nok åpning til epiduralen.
og da fikk jeg riestimulerende drypp også.
2 timer etter var lille Elias kommet til verden.
22.03.10 kl 13.57, veide 3200 g og var 49 cm.
mor fikk feber under fødsel og lille mistet pulsen litt når han skulle ut. men alt ordnet seg og d var absolutt ingen komplikasjoner. [:D]
lille hadde litt problemer med å suge i begynnelsen, så vi har sletet litt med ammingen.
men no ser d ut til å gå grett, han spiser seg stor og sterk. [:D]
no er vi veldig glade for å være hjemme, og skal bare nyte tiden fremover...
og ikke minst, gratulerer såååå mye til alle dere som har født mens jeg har lagt og kavet selv. [:D]