Oppdatering fra manuellterapeut

*Sandermamma*

Forumet er livet
Da har vi vært hos manuellterapeut. En veldig hyggelig mann fra Belgia. Spesialist, så føler virkelig vi var i gode hender.

Matheo hadde en feilstilling i bekkenet, og to ting oppe i nakken. Ene var en låsning tror jeg, og andre var en ryggvirvel eller noe ute av posisjon. Han har i hvert fall rettet opp i det nå.

Så umiddelbar bedring hos Matheo da vi la han over på magen, for han løftet hodet sitt[:)] Høyt"! Og det har han ikke klart før[:)]

Fikk beskjed om å komme i kontakt med fysioterapeuten i tilknytning til helsestasjonen for å lære noen øvelser vi skal gjøre hjemme.

Skal tilbake 3 desember for en behandling til. Han mente en 4-5 behandlinger ville han trenge før han ble helt bra.
Skrev i brevet jeg fikk med hjem, KissKidd problematikk, så tolker det slik at det ikke bare er en låsning, men at han har KissKidd.

Spurte han om det var alvorlig, da sa han bare: Det er en kink i nakken.
Sså jeg får vel slå meg til ro da? Er jo så bekymra jeg, for all ting...

Men veldig veldig glad jeg dro!!

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Så bra at du dro og at han fant ut av det da! Moro og se resultat med en gang også [:)]
Får håpe hjemme-øvelsene også hjelper, så Matheo ikke vil bli plaget med dette fremover!

Helt enig..[:)]

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Så bra at du dro og at han fant ut av det da! Moro og se resultat med en gang også [:)]
Får håpe hjemme-øvelsene også hjelper, så Matheo ikke vil bli plaget med dette fremover!

Bra du dro, så skal du se det ordner seg!

ORIGINAL: eplet

ORIGINAL: Sjasmin

Da er det bare å trene masse i mageleie! Rart han ikke har skreket noe da. Godt for mor og barn å få ordnet opp i. [:D]

[:)][:)]

ORIGINAL: eplet

ORIGINAL: Sjasmin

Da er det bare å trene masse i mageleie! Rart han ikke har skreket noe da. Godt for mor og barn å få ordnet opp i. [:D]

Ja, jeg syns også det er rart han ikke har skreket mer. Han er egentlig veldig rolig av seg, men klart han gråter jo som alle babyer. Men Sander gråt mye mer enn han her, så jeg syns jo han er rolig. Men han er ikke glad i å ligge på gulvet etc, kan jo hende det forandrer seg nå[:)]

bra dere gikk å fant ut av det, sikkert deilig å bli knekt på pllass litt for bebisene og[:)]

så bra det var så rask bedring! har jo hørt om mange som har kisskidd som drar til fysio osv, men blir ikke bedre. forbinder kisskid med maaaasse gråt hele dagen lang og lite søvn. mye verre enn kolikk. så dere har jo vært veldig heldige[:)]

Så bra!! Det er ikke alltid så mye som skal til, så lenge det er det riktige som gjøres...[:)]

Takk for svar alle sammen[:)]
Uff, jeg syns han er så stiv idag jeg. Slapper liksom ikke av i kroppen. Tatt et par bilder av han idag når vi var i dåp og ser hodet hans ligger helt på skeiva. Syns det er vondt å se jeg[:(] VET jo at det ikke er noe farlig, men allikevel..
6 ukers kontroll i morgen, blir spennende å høre hva de sier[&o]

Utrolig bra at dere dro! Skjønner det er vondt å se, men med litt behandling så blir det nok helt bra [:)] Godt det ikke virker som han har vondt da!

Back
Topp