Oppdatering fra Majalis

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Da vi ikke hadde hørt noe fra henne sendte jeg en sms og spurte hvordan det gikk. Fikk nå dette svaret:

Hei! Beklager at det ikke har blitt oppdatert - har vært litt stress. Fikk begge lungemodningssprøytene i går. Ctg viste sterke rier og jeg kastet opp mye. Ul(utvendig) viste at hodet er lengre ned i bekkenet og cervix er det ikke noe igjen av. Ble satt på riestoppende drypp i håp om å drøye prosessen såpass at sprøytene for lungene får full effekt før jeg evt. går i fødsel. Har fortsatt noe rier nå så de vurderer å gjøre innvendige undersøkelser, men de er veldig i tvil da det kan provosere fram fødsel. Ellers er alt bra:)

Nå må vi krysse det vi kan for at de klarer å sinke fødsel litt og at hun klarer å knipe igjen litt til ♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for det Amahel, har sendt henne en tanke og to det siste døgnet;)

Masse lykke til til henne nå framover.
Men er så godt at vi har kommet såpass langt før de små melder sin ankomst. :)

Har tenkt på henne ja! Takk for oppdatering :-) Krysser fingre for dem!

Har tenkt masse på henne i dag ...
Masse lykke til, til henne fremover. Og som Lillian84 sier, godt vi har kommet såpass langt så vi er nå.

Masse lykke til Majalis.. Håper lille prinsen holder seg i magen noen dager til ihvertfall... Klem...

I følge Majalis så har de målt baby til en vekt på litt over 2 kg på ul nå i formiddag.
Hun regner med at alt går bra siden babyen er så pass mye over gjennomsnittet i vekst som den er :)

Legene tror riene vil begynne igjen når dryppet stoppes.
Men det virker som hun er ved godt mot :)
Ønsker henne masse lykke til ♥

Oii, her skjer det ting.. det er vel maks 48 timer i strekk hun kan få drypp.. håper de klarer å roe ting litt lengre.. lykke til:)

Masse lykke til Majalis!

Ny mld:

Tusen takk:) flott med så mye støtte! Legen har akkurat vært her nå og han skal observere den neste timen. Han vil helst ikke gjøre noen innvendige undersøkelser med mindre de må. Han sier at jeg ikke er i aktiv fødsel enda, men det kan gå over til det fort eller det kan roe seg ned litt. Får veske intravenøst da jeg kaster opp hele tiden og er noe dehydrert. Også fått kvalmestillende iv. Hvis mer av vannet går eller det åpner seg mer(de prøver å drøye så lenge som mulig med å sjekke) så er jeg i aktiv fødsel. Kommer han i dag så antar de 4 uker på intensiv.

Oi oi oi, så skummelt og spennende.... men godt å vite alt står bra til med mor og barn. :)
gleder meg til videre oppdateringer!

Spennende!

Back
Topp