Oppdatering fra Majalis

Det er godt å se at de tar deg på alvor og gir deg ordentlig oppfølging. Her i mjøsområdet har vi jo noen sykehus å velge mellom, og jeg har hørt at Lillehammer er det beste (at hvis noe spesielt skjer blir man sendt dit, fordi det er der alle spesialister og slik er. Vet ikke om det er sant jeg?).
Det er hvertfall veldig betryggende å vite på forhånd at de er flinke der :)

Lillehammer har nyfødt intensiv, noe de ikke har på Elverum og Gjøvik. Blir da sendt med ambulanse/helikopter fra andre sykehus i tilfelle. Alle risikofødsler osv skal til Lillehammer. Men er like trygt å føde på Elverum eller Gjøvik så lenge alt har vært som det skal i svangerskapet :) Men er godt å vite at det finnes litt ekstra ekspertise ikke langt unna :)
 
Lillehammer har nyfødt intensiv, noe de ikke har på Elverum og Gjøvik. Blir da sendt med ambulanse/helikopter fra andre sykehus i tilfelle. Alle risikofødsler osv skal til Lillehammer. Men er like trygt å føde på Elverum eller Gjøvik så lenge alt har vært som det skal i svangerskapet :) Men er godt å vite at det finnes litt ekstra ekspertise ikke langt unna :)

Ja, det er vel noe slikt jeg har hørt. Bor man nærme nok Lillehammer så er det jo greit å velge de først som sist :)
 
Lykke til :) Høres ut som om dere blir tatt godt vare på i hvertfall :)
 
Back
Topp