Oppdatering fra legetimen.

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Oppdatering fra legetimen.
Testen hos legen ble negativ, hun mente uten å undersøke eller spør noe mer om symptomer, sist mens, eggløsning osv at jeg hadde mistet og bare kunne vente på å begynne å blø iløpet av dagen/morgendagen.

Fikk blodprøve som jeg får svar på til fredag så da får vi vite sikkert.
Kjenner det var en liten nedtur men har liksom vært forberedt på det selv også.
Har ikke tatt test etter mandagen når digitale var negativ og den vanlige var positiv..
(Men som jeg tenker så er det håp så lenge jeg ikke har blødning, så jeg graver meg ikke helt ned i kjelleren enda)

Trekker meg nok litt tilbake fra gruppen frem til jeg vet noe sikkert<3

Dette er ikke for å såre deg, men jeg tror du har vært gravid, men har hatt en MA.. Derfor enkelte av testene blir positiv, mens andre blir negativ.. Altså du har hCG i blodet, men ikke nok til å slå ut på enkelte tester.. Tror egentlig du skulle ha vært på UL for å sett der i stede jeg.. 

Har dette vært meg, hadde jeg regnet meg selv som IKKE GRAVID.
Opplevde noe lignende forrige mnd. Etter en uke etter positiv test begynte jeg å blø, men de testene jeg tok etter jeg begynte å blø ble sterkere. Mange trodde faktisk jeg var gravid, og at blødningen var "uskyldig", men jeg trodde selv at jeg ikke var gravid.. Å det fikk jeg god uttelling på UL, da den viste at jeg hadde mistet..

Jeg har egentlig vært inne på tankene selv også..
Skal bli godt uansett å få bekreftet fra legen at HCG nivået ikke er som det skal og at jeg har mistet, da blir det litt lettere å ta det inn over meg å prøve på nytt..

Men jeg ser det positive i det jeg, nå vet vi at vi KAN bli gravid, det er mer enn vi har vist på de 4,6 åra vi har prøvd hvertfall :)

Skjønner det, men se på det slik: Bedre å bli positivt overraska enn å gå på en smell!

Jeg har heldigvis vært forberedt på at dette kom til å gå galt, selvom jeg har hatt mine oppturer..
Så jeg blir nok mer overrasket om jeg får vite at det fortsatt er noe der som er i live..

Ringer nok gynekologen jeg bruker til Fredag etter jeg har fått svar, for å få ul uansett..
Syns det er greit å sjekke det ut og passe på at det skjer som det skal..
Syns det er rart at jeg ikke har hatt noen blødning enda egentlig, med tanke på at det har vært ganske frem og tilbake i omtrent en uke nå med pos og neg om hverandre.

Men jeg klarer hvertfall å slappe mer av nå og det er godt, nå er det liksom bekreftet slik jeg tenker på det..

Back
Topp