Oppdatering fra legen

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Må si at dette var en NY lege, ikke hun jeg hadde på første svangerskapskontroll...

Så han var veldig ivrig på at jeg skulle komme innom for en sjekk, og sykemeldte meg og sendte henvisning til sykehuset... eneste jeg stusset litt på var at det kunne ta opp til en uke?? HVA? Er de normalt eller er det straffa for at jeg har bosatt meg på en øde øy?? haha....

Tenkte kanskje å kunne ringe selv på føden å forklare situsasjonen å høre om man kunne få timen litt kjappere... eller så stresser jeg bare ned å venter på brev i posten....

Ring sykehuset å snakk med de. Legg frem at det er grusomt å gå å ikke vite. Masse lykke til :D

Oi, en uke var lenge ja. Du bør jo få det så om så dagen etter. Jeg fikk dagen etter, og det bør ikke ha noe å si hvor du bor. Bare mas på legen/sykehuset! Klem til deg :)

Taper ingenting på å prøve, hvertfall! Hvis ikke er det jo ikke annet å gjøre enn å slå seg til ro med uvissheten en ukes tid...

Ring sykehuset! :)

Tidlig i svangerskapet er min erfaring at det er lettere å bli tatt på alvor hvis du ringer å spørr etter vakthavende gynekolog istede for opp til føden.

Back
Topp