Oppdatering fra Ivara

fruit

Gift med forumet
[:(][:(][:(]

Er så lei meg på deres vegne vennen! Har ikke ord...

Fekk mld med henne; "CB var negativ [:(] Får svar på blodprøven etter kl 14.00 og regner med at den gir samme resultat. Nå er jeg bare oppgitt og sliten."

Var ikke dette svaret dere skulle få!! [:(]
Ta vare på deg selv i dagene som kommer nå Ivara. Vi er her for deg, vi er alle så veldig glade i deg!
Skulle ønske jeg bodde i nærheten, da hadde det blitt rødvin, klenex og mange tårer utover kvelden.

Tenker på deg!!

Det var ikke slik dette skulle gå Ivara vennen[:(] Det er så ufattelig urettferdig[:(][:(][:(]
Vet det ikke er mulig å trøste nå men en tror  fra meg.... Tenker masse på deg vennen

Neeeeeeei!

Det her godtar jeg ikke, det må være noe galt med den testen!! [:@]
Ivara snuppa mi, jeg kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå [:(] Men dette var utrolig trist og vondt å lese [:(]
Jeg kan ikke skjønne hvorfor det ikke ble positiv test på deg i dag, det er så urettferdig!!

Jeg håper så blodprøven kan gi et annet resultat enn den dumme testen...

Jeg har ikke ord jeg Ivara, får bare sende deg en klem og håpe at "what doesn't kill you makes you stronger".

å nei, Ivara, det var utrolig trist og urettferdig[:(][:(]
Et siste lite håp er at egget har festet seg sent, og at blodprøven gir et annet svar[8|]

Ta godt vare på hverandre!

ORIGINAL: Muppa

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei. Det er IKKE sant! Det går IKKE ann! Livet er bare SÅ urettferdig. Har ikke ord vennen, så lei meg på dine vegne. Idiotiske teste. Sender masse trøsteklemmer

Er såå lei meg på deres vegne vennen. [:(][:(][:(]
Ta godt vare på hverandre. Tenker masse på deg

Så forferdelig vondt det må være. Kan godt forstå hvis du er frustert, sint og skuffa. Håper dere tar godt vare på hverandre og at du etterhvert får det bedre. Sender trøsteklemmer over til deg

Åååå.. Var ikke den beskjeden du skulle få idag vennen... [:(][:(][:(]

Har ikke ord....

Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer... Og støtt dere til venner her inne og de som er der hjemme... Dere kommer ut av dette sterkere, selv om det ikke trøster idag eller de nærmeste dagene...

Stor trøste klem....

Så forferdelig trist å høre.............det var ikke sånn det skulle gå[:(][:(] 
Ta vare på dere selv i denne tiden.

Sender over en stor varm trøsteklem

[:(][:(][:(] sååå utrolig urettferdig [:(][:(][:(]

tusen takk for smsèn eg fikk i dag.

eg e så lei meg for dere[:(]skikkelig urettferdig e d[:(][:@]

husk ka eg skrev te deg!!!

stor klem i fra meg

ORIGINAL: ElinR

nei nei nei, så forferdelig trist, sitter med tårer i øynene jeg nå
uff vet ikke hva mer jeg kan si enn at ta vare på hverandre i denne tunge stunden og så satser vi på at neste forsøk gir pos test vennen!!!!!!!!!!!!!!!! masse trøsteklemmer

Mange trøsteklemmer herfra også, det var fryktelig trist vennen

Så trist Ivara [:(] Og så utrolig urettferdig [:(] Håper virkelig at blodprøven gir et annet resultat.

Sender deg en god klem!!

Å nei så utrulig trist [:(][:(][:(]

Forstår godt at du er sliten no. Ta deg all den tid du trenger til å fordøye dette. Ein ny runde kommer tidsnok.

Er så ufattelig urettferdig at nåken må venta så lenge.. Men til slutt SKAL det gå!

Sender gode tankar og klemmar din vei

Sender over en stor trøste klem til deg vennen,
få ut de vonde følelsene nå og ta den tiden du trenger før neste forsøk.
Dette her er vondt snuppa når du har hatt den lange nedreguleringen som du ha hatt, med mye onder på vegen.

Kan tenke meg du er veldig sliten nå.

dette var kjempe triste nyheter vennen [:(] jeg hadde håpet og håpet. Håper dere klarer og ta vare på hverandre og kose dere med naturmetoden i mellomtiden fram til neste forsøk [:D][:D] stooooor klem til deg

Kjære Ivara. Dette var triste nyheter å logge seg inn til. Hadde sammen med alle andre her inne et stort håp om positiv test for deg. Skjønner at dere er slite og skuffa og alt. Ta vare på hverandre, kos dere i helgen med hyggelige opplevelser og noen glass med vin, det har du fortjent!!Store Sarahklemmer

Så trist, det var jo ikke sånn det skulle gå[:(]

Ååååhhh[:(][:(][:(]

No har jeg lyst til å dra med meg alle snuppene her inne og sette meg på første tog til deg med minst 10 liter vin!!

Huff, snuppa.. Dette var ufattelig trist! Det er nok ikke dumt å ta seg en ferie nå, og bare la kroppen få ro og hvile. Det virker som om oppkjøringen mot dette forsøket var veldig tøft! Sender over ett lass med trøsteklemmer til deg snuppa!

Back
Topp