Oppdatering fra Ivara

fruit

Gift med forumet
Fekk sms med henne for en liten stund siden...

"Satte inn et egg, resten måtte kastes. Greit nok det altså, men hele opplevelsen var forferdelig pga en utrolig bitchy kjerring fra lab`en"

Er veldig lei seg snuppa vår, og det er forståelig. Slike folk kan holde seg hjemme dersom de skal oppføre seg slik ovenfor par i en så sårbar fase!! [:'(]

Ivara oppdaterer mer her selv etterhvert.. Men som jeg har segt til henne, NÅ er hun ruger på et gullegg av kjempebra kvalitet! [:)]

Hm...
Nr. 1. Jeg er kjempe glad for at du fikk satt inn et egg!! :) Hurra, du er ruger!
Nr. 2. Jeg blir forbanna på at noen oppfører seg sånn. Jeg håper virkelig at du sender inn klage. Nå er jeg typen til å gjøre noe slikt;)

Er så lei av å bli møtt av sure, uprofesjonelle leger, sykepleier etc. Hvorfor har de valgt omsorgsyrke om de ikka kan vise det?

Gå hjem![;)]

ORIGINAL: Nesing

Uff, leste referat fra dagens opplevelse og vil bare si at jeg synes det er ufattelig at dere skulle måtte oppleve noe slikt under en så viktig prosess som dette! Håper skuffelsen etter hvert går over i optimisme igjen, for denne gangen SKAL det gå bra, vennen min. Tenker masse på deg! Ta deg den tiden du trenger for å komme over den verste skuffelsen.

Trøsteklemmer fra Nesing

Signerer.

ORIGINAL: Muppa

Fy fader at det skal finnes slike mennesker i verden, OFF !!!! Ikke minst at Ivara måtte oppleve negative ting ved innsetting. Håper hun kan høye seg og se fremover og ruge på verdens beste gullegg

Signerer

Så dumt med resten av eggene. Men, nå ruger du på GULLEGGET vennen!

Fy, den labkjerringa kunne vel bare holdt seg hjemme vel.. Trøsteklemmer sendes over.. Trenger ikkje negative damer oppi en sånn situasjon..[:'(]

fysj, slike folk har ikke noe på en slik plass å gjøre, de kan som du skriver, avklare slike ting andre stder enn forran pasienten! Pasientbehandling er viktig!

Ruge godt på gullegget ditt!

Absolutt greit å fokusere på positive ting. Men, samtidig, dersom du føler at det kan hjelpe deg å bearbeide det og "kvitte deg med det" om du leverer en klage, så gjør det. For det ER slett pasientbehandling å ta den diskusjonen med dere tilstede, og det er jo greit om de får en klage, så kanskje det ikke gjentar seg en annen gang? Om du tenker slik på det, så er det påen måte en positiv ting det også. Men om du ikke orker, så er det helt lov å bare gå videre i livet, og fokusere på andre ting.

Snop og film er tingen vet du Ivara [;)] Det fikk jeg lyst på også [8D] Håper dagen blir bedre og bedre etterhvert, du fortjener ikke å gå rundt og ha det vondt [:(]

Det må være gullegget det der Ivara.... Det bestemmer jeg[:D][:D][:D]
Synd med de andre og for en kjerring dere møtte på i dag[:@] Men fokuser på det positive du, for som sagt så ruger du på gullegget.... Høres fantastisk ut med snop og film[:)]

Uff, så forferdelig du har hatt det i dag, Ivara! [&o] Ble helt tom innvendig og vet ikke helt hva jeg kan si for å trøste deg. Ekstra tøft er det når man forventer at denne dagen skal være fylt med glede over å endelig være ruger igjen. Hvis eggene ikke var av god nok kvalitet til å fryses ned, var de nok ikke av god nok kvalitet til å settes inn heller da kanskje. Du får bare tenke på at nå får det flotte egget i magen din all næringen det trenger og kroppen kan ta seg ekstra godt av dette ene perfekte egget...

Dessuten kjære, snille Ivara! Drit i dem! For nå skal du og jeg ruge godt på de flotte firedelte eggene våre, så skal vi endelig få positiv graviditetstest om et par uker og sist men ikke minst skal vi endelig få oppleve å bli MAMMA i mai! Jeg tror det er vår tur nå!!!! [:)][:)][:)]

Så orker vi sikker gå gjennom denne prosessen når vi ønsker søskenforsøk - men det er jo L-E-N-G-E til, og da har vi jo allerede verdens skjønneste barn fra før! [:D]

Nå har du et perfekt egg i magen, Ivara, og legen din fant en fin og trygg plass å sette egget. Dette blir spennende! Kos deg med film og snop i kveld. Sender deg en GOD KLEM. Gratulerer som RUGER!!! [:)]

Du har nå fått inn gull egget vennen[:D]
Kos deg masse i kveld og ikke la den sure kjerringa ødelegge kvelden din.
Krysse alt for deg nå[;)]

Ivara sender over en stor trøsteklem til deg, dette var en trist erfaring for deg.
Trist at du ikke fikk noen på frys, og veldi trist at du fikk den behandlingen du fikk.

Klem til deg snuppa, men alikevel prøv å tenk positivt i rugeperioden og slapp av.
Det kan jo være at dette her funker, så ikke gi opp[;)]

Back
Topp