Oppdatering fra Ivara!

fruit

Gift med forumet
Hei!
Da var forsamtalen til Ivara og sambo overstått. Fekk mld med henne der hun skrytte av legen og informasjonen de fekk. Kan sitere meldingen;

"Hei. Da var samtalen over. Veldig flink lege som var flink til å forklare. Jeg visste jo det meste fra før men det var fint for Ø med en innføring. Det blir ICSI på oss, oppstart i oktober [:)]"

Skulle hilse dere og oppdatere dere, så fortelle hun mer når hun logger seg på BV igjen. [:)]

ORIGINAL: Guria

Så bra at hun kommer igang til høsten da [:D]

det blir maange 2009 barn her inne! Det har jeg stooor tro på.

det er godt å ha en plan[:D]

håper virkelig at tiden fram til det vil gå fort for henne.

Da var sjekt og hvite at hun var fornøyd, for håpe tiden frem til oktober går fort da, det høres ut som en evighet i mine ører.

Så koselig å høre at det gikk bra. [:)]
Kan jo hende hun og jeg blir rugere sammen. Spennende.

ORIGINAL: Sarah

det blir maange 2009 barn her inne! Det har jeg stooor tro på.

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: twinanne

Da var sjekt og hvite at hun var fornøyd, for håpe tiden frem til oktober går fort da, det høres ut som en evighet i mine ører.

Fornøyd med den ventetiden jeg. Det var det vi hadde sett for oss så jeg er bare glad i vi kommer i gang i år [:)]

Ivara, så godt å høre at du er fornøyd. [:)] Deilig å endelig ha en ca mnd å se fram til.
Mulig du og jeg blir rugere sammen. Hadde vært koselig. [:)]
Tiden og dagene flyr så fort for tiden, så vips er oktober her.

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: * Bobbo *

Ivara, så godt å høre at du er fornøyd. [:)] Deilig å endelig ha en ca mnd å se fram til.
Mulig du og jeg blir rugere sammen. Hadde vært koselig. [:)]
Tiden og dagene flyr så fort for tiden, så vips er oktober her.

Jeg er veldig fornøyd. Ikke minst var legen veldig hyggelig og det har jo mye å si. Fikk umiddelbart tillit til henne.
Visste ikke at du ventet på oppstart i oktober *Bobbo*. Men hadde vært fint ¨å ruge samtidig som deg [:)]

Har ett egg på frys, som vi ikke vet helt når vi skal ta ennå. [8|]
Tenkte sensommer'n, men mulig det blir senere.

ORIGINAL: *Levende Lys*

ORIGINAL: CiZz82

ORIGINAL: *Levende Lys*

Så godt å høre at alt gikk som du håpet da! Er greit å ha en lege man har tillit til! Nå har du i det minste en ca. måned å forholde deg til[:)]

Back
Topp