Oppdatering fra i dag

Håp

Gift med forumet
VIP
Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg har i allefall ingen gode nyheter å komme med.
Våknet i natt av at jeg blødde ekstremt mye, da gikk det virkelig opp for meg at det hadde gått galt. Kom på sykehuset og de fant bare noen rester igjen. Så fikk komme inn på utskrapning med en gang. Kl halv 10 var jeg på tur hjem igjen, tom, alene og liten.. Hjertet mitt brister i tusen biter </3 alt ble plutselig så veldig meningsløst. Jeg vet ikke helt hva mer jeg skal si enn å ta vare på miraklet dere har i magen og tusen takk for meg!
Pass ekstra godt på *Lykkeprøver* for meg <3

Huff så tragisk!!! Forferdelig trist at det skulle ende slik, spesielt for dere som har prøvd så lenge. Håper det snart sitter en spire på nytt og at den sitter ordentlig da. Heldigvis har dere jo en fra før, så dere vet jo at dere kan :-)

Mitt hjerte brister med deg :(

sender en*god*lang*trøste*klem

Å nei :( dette var kjempe trist å høre.... Vet rett og slett ikke hva jeg skal si nå. Ta vare på hverandre. Håper inderlig dere får drømmen om et barn til oppfylt veldig snart. Lykke til videre. Klem

Huff, det var ikke noe hyggelig å høre! Ta godt vare på hverandre, og masse lykke til videre! Håper den sitter neste gang!! ❤

NEI! Dette var veldig trist! Håper du har det etter forholdene bra! Lykke til videre!

Åh nei :( Blir så utrolig trist av å lese dette... Får så vondt av deg, langt inn i hjertet! Håper du har gode, snille mennesker rundt deg som nå kan ta vare på deg! åååååå kjære deg!
Men så håper jeg at vinden snart snur og at lykken din snart er på vei... Ikke gi opp!

Ånei, så trist og dårlig gjort. Stor klem til deg!

Stor klem til deg! :love022

Åh, nei :( dette var skikkelig trist å lese :( fulgte med deg de ti månedene jeg var på FS og da hadde du allerede vært der nesten et år før meg.. Ble veldig glad da jeg så at du endelig var blitt gravid.. Er utrolig urettferdig at dette skulle skje nå. Stor klem til deg <3

*Sniker fra desember*

Så trist å høre :( Sender en stor klem til deg. Vet hvor vondt det er! Håper du har noen rundt deg som tar godt vare på deg! En stor sorg å miste særlig når den lille er så etterlengtet. Gikk selv inn i en slags boble, opplevde det tabubelagt å miste og verden skulle gå videre som om ingenting hadde skjedd. Håper du har noen å snakke med. For meg hjalp det å lette litt på trykket med å fortelle hva som hadde skjedd til de nærmeste. Håper du snart får en ny huleboer! Hvis du har behov for noen å snakke med send gjerne en pm.

neineinei :( var IKKE dette som skulle være oppdateringen fra i dag :(
Ta vare på hverandre, så håper jeg du har mange snille folk rundt deg som tar skikkelig godt vare på deg!
Mange klemmer fra meg!

Meningsløst... Og fryktelig vondt og trist at det skulle ende sånn.
Føler med deg...

Nei så trist :( Tenker på deg snuppa og sender deg en god klem <3

Nei, så forferdelig trist :crybaby2Har tenkt på deg idag og håpet virkelig at du skulle gå gode nyheter. Ta godt vare på hverandre, håper du har folk rundt deg som du kan prate med og få gråte ut til. Sender deg en god klem.

Utrolig trist:-(

Back
Topp