Oppdatering fra det luminske hjørnet også! (lang)

lumina

Gift med forumet
Hei jenter og gutter!

Her er nytt fra oss [:)]

Jeg har begynt på skolen, og det planlegges at i mai 2011 skal lumina uteksamineres fra Høgskolen i Finnmark som lærer [;)]
Trives veldig bra på skolen, fagene er interessante, og lærerne er veldig flinke... Jeg begynte en uke etter de andre, og synes det er litt vanskelig å komme i kontakt med alle, for det hadde rukket å danne seg noen klikker allerede..[8|] Det er litt leit, men jeg trives bra fordet.. Det beste med studentlivet er nesten at jeg ENDELIG har fått sluttet i jobben min. Jeg hatet jobben min så inderlig, og grudde meg for hver dag.. [&:]

Erik går enda i barnehagen, og trives kjempebra. Han gråter faktisk noen ganger når han må hjem [:-] Men ALDRI når han leveres [:D] Han er blitt en rampegutt, springer rundt og gjør rampestreker.. Har litt bølletendenser også, og det er jo litt leit.. Spesielt når vi er sammen med søsteren min og hennes gutt.. Erik er fæl å slå og dytte på LilleB.. Heldigvis er Emma-Helene, Anlise sin lille jente, akkurat like bøllete [:D] Han har strekt seg veldig, og har mistet den tjukk-baby-greia.. Han er jo fremdeles stor for alderen, men ikke like markant som før. Matlysen er heller ikke på topp for tida, så jeg merker at det jevner seg ut mht vekten hans.. Det går vannkopper i barnehagen hans, så vi venter på koppene her i det luminske hjem.. Er vel rundt 14 dager siden smitten brøt ut hos første mann, så vi regner med at det kommer i løpet av neste uke, hvis det kommer..
Mandag kommer fotografen til barnehagen, så håper ikke det kommer kopper før den tid. Vi har kjøpt antrekk til fotograferingen; Dongeribukse, hvit skjorte og grønn heklet vest [:)] Samme uniform hadde fetteren på sin fotografering nå den 4, bare at hans vest var blå [;)]

Luminamannen har jo begynt på dykkerskole i Fagerstrand, har gått der i vel en mnd nå. I dag har de faktisk teoretisk eksamen (Håper det går greit, krysser fingrene).. Det er litt tungt for oss alle tre, vi savner jo det å være en familie. Han har vært hjemme noen helger til nå, men det blir jo ikke riktig helt det samme.. Denne helga kommer han også hjem, vi gleder oss skikkelig. Jeg merker godt hvordan Erik lyser opp når pappaen er hjemme [:)] Og når han reiser igjen, er det noen dager med fryktelig spørring etter "bappa bappa bappa.." Men det er heldigvis for en begrenset periode.. Rundt 2,5 mnd er det igjen av kurset, så går det tilbake til turnus 14 dager på/av.. Jeg tenker å reise ned til han en langhelg i uke 28, såfremst Erik ikke har koppene da..

Det var vel det.. tror jeg [:-]

åja, det obligatoriske bildet må jo med [:D]
poden har en forkjærlighet for garderobeskapet [:)]

Synes han blir mer og mer lik deg jeg.[:D] Koselig og høre at det går så bra for dere.[:)]

Skriv du på åpent forum at min jente e en bølle[>:][>:][>:]

[:D][:D]

He he.Lille bøllefrø[:D] Men skjønn er han forde[:D]

Så bra at du trives på skolen da[:)] Men ang det å ikke komme i kontakt med andre, så skla du bare ta det med ro. Alle vil jo bli kjent med alle i begynnelsen.men når de har blitt kjent med hverandre, så finner de kanskje ut at den og den personen er skikkelig fjern,teit,dum osv Og da vil de kanskje besgynne å snakke med andre, som f.eks deg[:)]

Hadde det sånn her i noabolaget. 2 naboer hang med hverandre hele tiden.(dette er et helt nytt nabolag) Men så begynte de å kjenne hverandre ordentlig og de er absolutt ikke med hverandre så masse nå nei. Helst ikke i det hele tatt. Så nå har jeg kommet i kontakt med hun ene av de. Og hun er super snill[:)]

Krysser fingrene for at han klarer eksamen sin[:)] Skjønner at du savner familie livet,men det kommer[:)] Men hadde jo selvfølgelig vært kjekt med han hjemme hele tiden. Kunne faktsk ønske at sambo hadde en 2uker på og 4 uker av jobb. Da ville han fått mer tid til jentene enn det han har nå. Da er det hjem til middag, og 2 timer senere er det god natt. Litt kjedelig.

Back
Topp