Lenge siden jeg har vært aktiv her nå. Formen har vært elendig, i tillegg til mye som skjer på hjemmefronten.. Men heldigvis begynner ting å roe seg nå, og formen er på bedringens vei! Gleder meg til å begynne å jobbe igjen.. =) Forrige fredag var jeg på min første svangerskapskontroll, tok en drøss med blodprøver, fylte ut papirer og fikk en underlivsjekk.. Alt så bra ut :) Legen ville ikke prøve å høre hjertelyden, da jeg ikke er så langt på vei.. Men skal tilbake om 3 uker, så da satser jeg på å få høre hjertelyden..
Har tenkt en del over det de siste dagene, og i dag fikk jeg et innfall over meg og bestilte en tidlig ul.. må jo si at jeg er litt påvirket/misunnelig på alle her som har vært å få sett/hørt hjerte slå.. Så på fredag skal jeg og sambo få den opplevelsen også! Gleder meg (og gruer meg litt).. håper alt er bra! :)
Håper at jeg er litt mer aktiv her fremover nå.. Føler jeg begynner å få litt overskudd igjen.. :)
Har tenkt en del over det de siste dagene, og i dag fikk jeg et innfall over meg og bestilte en tidlig ul.. må jo si at jeg er litt påvirket/misunnelig på alle her som har vært å få sett/hørt hjerte slå.. Så på fredag skal jeg og sambo få den opplevelsen også! Gleder meg (og gruer meg litt).. håper alt er bra! :)
Håper at jeg er litt mer aktiv her fremover nå.. Føler jeg begynner å få litt overskudd igjen.. :)