oppdatering fra dagen i dag..

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
først og frems må jeg si at jeg blir helt rørt av å lese så mange fine ord fra dere, selv om jeg ikke kjenner dere!! dere er virkelig gode!! <3

og vet dere hva...?? denne gangen gråt faktisk mamman min av glede, og ikke fordi hun ble lei seg!! jeg er SÅ :smiley-bounce013 glad akkurat nå at jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av meg... det er helt ubeskrivelig!!
I dag har jeg funnet ut det at jeg kjenner tydeligvis ikke alle sider av mamman min.. og det er jeg virkelig glad for.. :D nå smiler jeg fra øre til øre, og føler meg et helt tonn lettere! Tenk å våkne opp i morgen og faktisk kunne GLEDE seg over graviditeten, og den voksende lille babyen vår i magen :love7 etter 8 forferdelig tunge uker føles dette så uendelig godt..:D mamma har sendt oss flere meldinger etter at vi kom hjem også der hun skriver hvor glad hun er for å bli mormor til nummer 2! :love2 ååååå, jeg klarer ikke helt å lande! :D
Tenk... vi skal bli 2barnsforeldre, og familien GLEDER seg faktisk med oss fra «starten» av :D :D <3

såååå flott. Gleder meg med dere. :-)

Dette var utrolig godt å lese!! Jeg er kjempeglad på dine vegne :) nyt dagen og dagene som kommer ;)

Så gode nyheter! :-) godt å høre at det gikk så bra :)

Så kjempe bra :) nå ble jeg så glad på dine vegne :):) jippiiiiii

Så deilig for dere at de viser glede fra første stund denne gangen (og det skulle jo egentlig bare mangle), blir helt glad på dine vegne :)

Så bra!!! Nå ble jeg lykkelig på dine vegne!!!

Back
Topp