Oppdatering fra Cucurs!! oppdatert x2

lelo

Glad i forumet
Hun er jo i Latvia for å få behandling til Nora Emilie [:)]
Jeg bare skriver mld jeg har fått fra henne her jeg;
hei!
Så godt å bli tatt på alvor, endelig! Snuppa mi har fått fødselsskade og er veldig stiv. Hun trenger masse hjelp, for hun kommer ikke til å rulle, åle seg, krabbe selv så lenge hun er så stiv. Legen fikk så vondt når snuppa hadde sin utrøstelige hyleøkt igjen. Og han ble helt fra seg når jeg fortalte hvordan legene i Norge har behandlet oss. Det er ikke noen endelig diagnose enda. Må til flere leger. Men vi har begynt med behandlig. Også må jeg lære hvordan jeg skal bære henne, kle på henne, trene henne osv osv. masse for å hjelpe å bli bra. Hils alle BV jentene fra oss også.

Mld nr 2;
Det er så hærlig å se at etter hver behandling blir snuppa bedre og mykere og mer avslappet. Jeg sover ca 12 timer hver natt. Våkner snuppa, så tar mamman min seg av henne, så jeg hører ingenting. Rene luksus. Og masse masse god mat. Bare at snuppas mage er litt forvirret og hun er full av rare prikker.

oppdaterer mer om jeg hører mer[:D]

Fikk mld i dag:
Hei. Jeg kjenner at jeg gruer meg mer og mer til legeundersøkelse på mandag. Trodde at fødselsskaden bare gikk på motorikken, men det viser seg at det kan være mye mer. Uff jeg håper virkelig at legene ikke finner noe annet som er skadet. jeg tror jeg aldri kommer til å føde i Norge igjen!

Oppdatering nr 2

Hei!
Ser ut som at det ikke er noe galt med snuppa ellers. Det var en lettelse! Da må vi bare trene og massere snuppa slik at hun blir bra. Bedre sent enn aldri.
Hils alle BV jentene, og jeg takker for støtten jeg har fått underveis. Hun er mye mykere nå, tar tak i tærne sine og putter de i munnen. Moro å se at det endelig skjer noe med henne. Etter at jeg har vært på spa i Norge, så skal vi tilbake på rehabilitering en mnd her i Latvia. Med massasje, trening, svømming osv.

Så bra at hun endelig blir tatt på alvor, er rart at ho må reise ut av landet for å bli det!
Men er jo supert positivt at behandlingen virker allerede. Krysser fingrene for at lille Nora Emilie skal bli bra. Og det er super bra at Cucurs får slappet av og sove skikkelig. Det unner eg alle.

Så godt å høre at de finner ut hva som har vært årsaken til Nora Emilie sine plager! [:D]

Men utrolig tragisk at det norske helsevesenet gav opp ikke klarte og stille diagnose! [:@]

Lille snuppa skal være glad for at ho har slik en påståelig mamma som ikke gir seg!

Hils masse til cucurs og si at det er mange som tenker på ho!

ORIGINAL: snupsidupsi

Så godt å høre at de finner ut hva som har vært årsaken til Nora Emilie sine plager! [:D]

Men utrolig tragisk at det norske helsevesenet gav opp ikke klarte og stille diagnose! [:@]

Lille snuppa skal være glad for at ho har slik en påståelig mamma som ikke gir seg!

ORIGINAL: Mamma til Malina

Så bra at hun endelig blir tatt på alvor, er rart at ho må reise ut av landet for å bli det!
Men er jo supert positivt at behandlingen virker allerede. Krysser fingrene for at lille Nora Emilie skal bli bra. Og det er super bra at Cucurs får slappet av og sove skikkelig. Det unner eg alle.

så bra! Endelig! Men fysj for en skam at det ikke har blitt tatt tak i her hjemme [:@]

Signerer denne [:)]

ORIGINAL: tigerbebis

så bra! Endelig! Men fysj for en skam at det ikke har blitt tatt tak i her hjemme [:@]

sgn!

sign[:)]

Så ra at hun endelig blir tatt på alvor! [:)] Synd hun måtte ut av landet men..

Håper de finner ut alt så ting blir bedre fremover.

så bra hun får hjelp nå. Og det må være deilig å være i nærheten av moren sin, og få avlastning!

Synes egentlig dette her kunne vært en fin avissak jeg... litt for mange helsepersonell som bare sier "vokser det av seg" når det er en baby de har med å gjøre!

å fikk heilt tårer i øynene her, endelig tar noen ho på alvor sånn som ho har slitt, håper alt ordne seg for både mor og datter, må være grusomt og gå rundt sånn og ikkje ane noenting om hva som feiler dattera si for noe, er så glad på hennes vegne :)

ORIGINAL: pindus

Så bra at hun endelig blir tatt på alvor! Så bra at hun endelig får hentet seg litt inn på natten, det unner jeg henne virkelig! Må hilse henne så masse! [:)]

Jeg fikk og tårer i øynene.. så glad for hennes vegne, helt utrolig at det har fått gå så langt her hjemme! og såååå enig i at dette burde være en avissak

Godt du endelig får hjelp cucurs! og unner deg all den omsorg du får hjemme! gleder meg til ny oppdatering, og håper på en positiv en!

Godt å se at de endelig blir tatt på alvor og at Nora Emilie får hjelp! Håper ikke det kommer noen dårlige nyheter på mandag- krysser fingrene for dere [:)]

Så godt at dere nå får den hjelpen lille jenta de trenger!
Håper ikke de finner noe annet, nå har hun hatt nok plager lille jenta di.

Masse lykke til videre[:)].

Huff..skal virkelig krysse fingrene for de på mandag!! 

Super medlem

Medlem siden: 16.11.2007
Jeg er fra: Kristiansand
Status: ikke pålogget Så godt å høre at de finner ut hva som har vært årsaken til Nora Emilie sine plager!

Men utrolig tragisk at det norske helsevesenet gav opp ikke klarte og stille diagnose!

ORIGINAL: Mazter

ORIGINAL: FjerneErna

Godt å se at de endelig blir tatt på alvor og at Nora Emilie får hjelp! Håper ikke det kommer noen dårlige nyheter på mandag- krysser fingrene for dere [:)]

Sign! Sender gode tanker herfra

Back
Topp