Oppdatering fra * Bobbo *

[miss]

Forumet er livet
Fikk melding av hun i sted; hadde fått et utrolig bra inntrykk av klinikken. Neste nå er blodprøver og sædprøve av mannen. Så skal hun inn om en mnd på innv. ul med saltvann. Og om alt står bra til, så blir det enten uttak i uke 51, eller i uke 1-2[:D][:D] Nå skal hun og mannen hjem og bestemme seg for hvilken pakke de skal ta, om det bare blir et eller tre forsøk! Lykke til med bestemmelsen![:)]

Og vennen min, er SÅÅÅÅ spent på dine vegner!!
Tenke seg til, det blir kanskje uttak rundt juletider, jippi

Først må jeg takke [miss] som er vært så snill å oppdatert dere.
Tusen takk, vennen.

Som [miss] har fortalt ble vi tatt veldig godt i mot. Utrolig positive mennesker. [:)]
Var inne hos en lege først. En hyggelig eldre mann. Spurte oss mange sp.mål.
Om sykdommer i familien, om vi gikk på medisner fast og om vi hadde ligget inne på sykehuset. o.l.

Mannen fikk beskjed om å avlegge en sædprøve, noe han gjorde. Så undersøkte legen han med ul.
Han tok inn.v Ul av meg og en celleprøve. Siden det var så lenge siden jeg hadde tatt det.
Legen synes journalen fra Riksen var lite utfylt. Ingen kommentarer.
Man spurte om samboer hadde tatt blodprøve ang. hormoner. Noe han ikke hadde gjort.
Og om jeg hadde tatt innv. ul m/saltvann for å sjekke livmoren. Noe jeg ikke hadde gjort.
Så nå får vi litt mer utredning. Noe som er veldig bra.

Skal ta blodprøver både jeg og smaboer på dag 2-3 ved neste mens. Må ta nye blodprøver for Hiv o.l. De skulle ikke være mer
enn ett år gamle, og det er snart 2 år siden vi tok de sist.
Så skal jeg inn på Aleris igjen 10.nov for innv.ul. Gruer meg litt til det. Men det går nok bra. [:)]
Hvis alt ser bra ut på prøver og tr er i rute får vi uttak i uke 51.
Men hvis tr ikke kommer når ho skal blir det uttak i uke 1-2 pga. jula.

Nå må vi bare bestemme oss for om vi tar ett forsøk eller pakke på 3.
Vi heller veldig mot pakke. Men får diskutrere litt mer. Og ringe banken så klart. [;)]

Så her går det unna. Som dere sikkert har skjønt er vi kjempe fornøyd med samtalen idag.

Bobbo det var godt å lese at planene er klare nå.

Selv har jeg tatt invendig sjekk av livmoren - men ingen ting var feil, jeg fikk narkose da så jeg tror vel det er samme metode for deg. De stakk opp en slik kikkert i livmoren min fra nedenfra, og det er på en måte som ultralyd da, men et litt annet aperat mener jeg...litt usikker det er så lenge siden jeg tok hysteroskopi.

bobbo: nå ble jeg kjempe glae på deres vegne[:)]høres jo kjempe bra ut[:)]

ORIGINAL: twinanne

Bobbo det var godt å lese at planene er klare nå.

Selv har jeg tatt invendig sjekk av livmoren - men ingen ting var feil, jeg fikk narkose da så jeg tror vel det er samme metode for deg. De stakk opp en slik kikkert i livmoren min fra nedenfra, og det er på en måte som ultralyd da, men et litt annet aperat mener jeg...litt usikker det er så lenge siden jeg tok hysteroskopi.

De nevnte ingenting om narkose. [&:]
Skulle bruke samme redskap som da egg ble satt, så skulle det blåses opp en liten ballong.
Så ville få litt mensenlignende smerter.

Så flotte nyheter! Godt at dei tar skikkelig tak i saken og foretar meir utredning.

Håpa du rekke forsøket før jul[:D][:D][:D]

Her er det visst noe jeg ikke har fått med meg, men det er kanskje ikke så rart siden jeg har vært litt fraværende her inne.
Så godt Bobbo at det skjer noe mer! Ønsker dere lykke til videre og håper dere får ordentlig hjelp nå - og at det lykkes!![:)]

Så bra bobbo! Godt å høre at dere føler dere godt i varetatt av de på Aleris. Spennende med mer utredning også. Ukene kommer til å gå kjempe fort. Brått er det uttak igjen[:)] Lykke til med avgjørelse av enkel runde og pakketilbudet, skjønner det er en vanskelig avgjørelse å ta. Stor sarahklem[:D]

Så bra Bobbo! Ble veldig glad på dine vegne nå[:)]

Da er planen klar, og nye muligheter ligger framfor dere!

Hadde legen noe formening om hvorfor det ikke har klaffet for dere?

ORIGINAL: kate

Så bra Bobbo! Ble veldig glad på dine vegne nå[:)]

Da er planen klar, og nye muligheter ligger framfor dere!

Hadde legen noe formening om hvorfor det ikke har klaffet for dere?

Det kunne han ikke svare på, men håper vi får mer svar når alle prøvene er tatt. [:)]

Dette høres bra ut Bobbo.
Håper du starter 2009 med frø i magen[:D]

ORIGINAL: Nesing

Dette var gode nyheter, * Bobbo *! Lykke til med valget dere skal foreta. Gleder meg til å følge deg videre i prosessen. [:)][:)]

Signerer kloke Nesing her[:)]

Så spennende!![:D][:D][:D] Nå blir det nok bebiss tenker jeg meg[;)]

Å, så supert at du ble tatt så godt imot og har fått et positivt inntrykk!!

Heier på deg Bobbo!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Sola1979

Å, så supert at du ble tatt så godt imot og har fått et positivt inntrykk!!

Heier på deg Bobbo!! [:)][:)][:)]

Tusen takk sola. [;)]

Back
Topp