Oppdatering frå oss, hels på Maren si toårsgåve :)

madame

Glad i forumet
Vi har kjøpt ponni :) Hels på vesle Ymmy, to år gammal shetlandsponni. Nydelig søt, og Maren er kjempekry! "Heste mitt" seier ho, "ej børste ponni deine å pine"! (reine og fine). Ho er flink jente, møkkar og lagar til fôr med stooor entusiasme! Har fått seg rosa møkkagreip, lita trillebåre, og små rosa børstar i ei lita rosa boks. Ååå, som mamman kosar seg no :)

Sidan ponnien er berre to år, og hestar ikkje skal ridast inn før dei er tre. Så får Maren låne ein av mamma sine til å sitte på innimellom. Kjempestas :) Maren og fire år gamle Istind:

Nydelig ponni ja (og selvsagt nydelig jente)! Skjønner godt at hun er stolt [:)]
Og så stor og flink hun har blitt!

Tusen takk! Ja eg synest også det er litt artig at dei er like gamle :) Har mange kjekke år framfor seg desse to. Maren blir nok ikkje for stor til den før ho er 10 år i alle fall! Her blir hesteinteressa påtivinga..hehe! Neida, ho synest foreløpig det er veldig kjekt!

Så morsomt da [:)] kreativ bursdagsgave ja [:D]

Gratulerer så mye med dagen til Maren [:)]

ORIGINAL: Aline**

oj, det var litt av en bursdags gave å få!! Heldig lita frøken!!! [:)][:)]

Også var det jo litt gøy at ponnien er like gammel som Maren... (synes jeg hvertfall[:)])

Gratulerer med dagen til lille hestejenta di!!! [:)]

Tusen takk :) Litt tidlig å kjøpe ponni da, så den er foreløpig mitt lille prosjekt sidan både Maren og ponni er litt for unge for kvarandre enda. Maren er jo med og styrer litt, men det er nokre år til ho klarer å gjere ting sjølv. Men like greit å kunne oppdra barneponnien sjølv, ponni ville det blitt her ein gong uansett, og det finnast nok av ufordragelige ponnitroll der ute..hehe, dei er smarte dyr nemlig! Dei får lære saman dei to små :) Maren må i alle fall lære seg å passe seg litt, ho er alt for uredd! Slik er det vel når ein har fått det inn med morsmelka..

ORIGINAL: Aline**

oj, det var litt av en bursdags gave å få!! Heldig lita frøken!!! [:)][:)]

Også var det jo litt gøy at ponnien er like gammel som Maren... (synes jeg hvertfall[:)])

Gratulerer med dagen til lille hestejenta di!!! [:)]

sign[:)][:)]

Så søte de er både Maren og Ponnien.

Jeg har Heid her ved siden av meg og ho sier ho også vil ha en slik en.

(tror ikke det kommer til å skje med det første, men de skal begynne med ponniriding i barnehagen til våren)

Var nødt til å skrive ut bilde av Maren på hesten så Heid kunne få det med seg i sengen. Kommer vel til å drømme om hest i natt....

ORIGINAL: Rakel1976

Var nødt til å skrive ut bilde av Maren på hesten så Heid kunne få det med seg i sengen. Kommer vel til å drømme om hest i natt....

Ååå, kor herlig :) Du skal sjå det blir ei hestejente av Heid også!

for en kjempe fin gave!!! herlige Maren....så heldig da[:D] så jo så stolt ut!!

nydelig jente du har - blitt så stor og fiiiin[:)]

Back
Topp