Oppdatering forsamtale

snoopy81

Forelsket i forumet
Heisann mine kjære jenter:)[;)]

Da er jeg vel tilbake fra den spennende samtalen i Porsgrunn. Det gikk over all forventning, jeg burde vel egentlig ikke grua meg så fælt som jeg gjorde...men..men.

Jeg er så heldig å få starte opp i sommer, på min syklus fra juni, altså jeg starter med nesespray dag 20 så det blir ut i juli en gang, deretter sprøyter og uttak i uke 32 ca.[:D][:D][:D] Kunne ikke bli bedre. Så nå går jeg en super sommer i møte, skal prøve å ta av noen kg også, men det var ikke et must. Men jeg ønsker det selv, og nå har jeg en super motivasjon...[:)][:)]

Takk for alle varme tanker idag, dere er en super gjeng[:D]

En liten rettelse.......uke 33 mente jeg på uttak.[;)][:D]

Oioi!! Så bra!! [:D] Det er jo helt rått [:D] Det er jo søren ikke lenge til heller! Ok, er litt sjalu også da - siden du får starte før meg [8D]

Så bra at samtalen gikk fint! Da er jo oppstart like om hjørnet, dette kommer til å gå superfort!!!

Lykke til! [:)][:)]

ORIGINAL: tullemor79

Så bra at samtalen gikk fint! Da er jo oppstart like om hjørnet, dette kommer til å gå superfort!!!

ORIGINAL: Serene

signerer [:)]

Ja, ble helt overrasket at jeg fikk starte så fort, men de hadde plass og da takket jo jeg bare ja fortere enn svint[:D] Men det kommer til å gå super fort for deg også Lille Mille.......vi kommer til å følge hverandre tett og det er jo super moro synes nå jeg[:)]

Så flott då [:D][:D][:D]

Det blir litt av en sommer for deg, lykke til med forsøket.

Back
Topp