oppdatering etter veksestimering

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag var jeg på sykehuset på ny vekstestimering og snulla var nå -3% i følge målingene og veide nå ca 2320g :) Så ble jeg faktisk spurt om jeg ville komme på ny måling om 4 uker siden hun jordmoren er student og syntes det var så greit å følge samme person hele veien og jeg ble jo selvfølgelig kjempeglad for det og takket ja :) Så da blir det ny kontroll 10.10 kl 10 hehehe :) Hun kunne også bekrefte at hun lå godt nede i bekkenet med hodet festet :)

det hørtes jo veldig bra ut da :-) og så fint med en ekstra kontroll :-)

Så bra :) Og kjekt med ekstra kontroll :) Og så fint å vite hun ligger rette veien og festet :) Når har du termin?

Så bra :) Og kjekt med ekstra kontroll :) Og så fint å vite hun ligger rette veien og festet :) Når har du termin?
Ja, det er helt topp :) Har fått så god oppfølging både av jm jeg går til og av sykehuset denne gangen at jeg har ikke ord :) Jeg har termin 23. oktober så det går sakte, men sikkert fremover :P hehe

Kjekt å høre at kontrollen gikk fint og alt ser bra ut da :)
Heldig at du får en til :) :)

Godt med god oppfølging, vi skal på vekstkontroll av snuppa på mandag!
Virkelig -3 når hun er ca 2300g ? Syns hun hørtes stor ut da!
Vi har termin en uke etter deg ;)
Men om hun ligger i seteleie blir det ganske sikkert KS 14 dager før!

Ja jeg hadde ikke trodd hun skulle være så "stor" enda, men var det de sa ;) sist vekstestimering var jeg 30+5 og lå da på -7% og da veide hun ca 1470g. Så hun vokste mye på de 4 ukene hehe :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja jeg hadde ikke trodd hun skulle være så "stor" enda, men var det de sa ;) sist vekstestimering var jeg 30+5 og lå da på -7% og da veide hun ca 1470g. Så hun vokste mye på de 4 ukene hehe :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

huske ikkje kordan uka eg av sist vi tok vekst ul (orke ikkje reise meg å se i papiran),
Men da sa legen at ho av på gjennomsnittet, men jordmora min meinte ho av over....

Så e spent på mandagen sia vi ska te en anna lege enn han vi har vært hos alle de andre gangen!
Åsså vekst dem jo meir mot slutten....

Back
Topp