MrsMeoh
Gift med forumet
Da har jeg kommet hjem etter turen til Ålesund. Resultatet er ikke akkurat å hoppe i været for. Jeg er gravid, men det som var å finne var svært lite i forhold til der jeg skulle vært.. Fant hjerteaktivitet, så liv er det...Spiren var mange mm for liten. Mulig det lå på en slik måte at det var vanskelig å se. Skal ha ny kontroll om to uker, uansett om jeg mister i mellomtiden eller ikke. Legen ville gi det en sjans til å vise om det vokser, siden det er slingringsmonn i normalen, men jeg fikk også enn innføring i dette med misting - blødninger og smerter ++
Gikk ikke derifra med særlig til håp. Er matt og rar i kroppen.. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg framover. Forbereder meg på å miste. Vi har tre egg i fryseren på St.Olavs, så muligheten for å bli gravid igjen er jo der. Er bare så forbanna surt at vi er en av de som skal gjennom denne delen av prosessen også!
Jaja.....
Gikk ikke derifra med særlig til håp. Er matt og rar i kroppen.. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg framover. Forbereder meg på å miste. Vi har tre egg i fryseren på St.Olavs, så muligheten for å bli gravid igjen er jo der. Er bare så forbanna surt at vi er en av de som skal gjennom denne delen av prosessen også!
Jaja.....