Oppdatering etter ultralyden.

MrsMeoh

Gift med forumet
Da har jeg kommet hjem etter turen til Ålesund. Resultatet er ikke akkurat å hoppe i været for. Jeg er gravid, men det som var å finne var svært lite i forhold til der jeg skulle vært.. Fant hjerteaktivitet, så liv er det...Spiren var mange mm for liten. Mulig det lå på en slik måte at det var vanskelig å se. Skal ha ny kontroll om to uker, uansett om jeg mister i mellomtiden eller ikke. Legen ville gi det en sjans til å vise om det vokser, siden det er slingringsmonn i normalen, men jeg fikk også enn innføring i dette med misting - blødninger og smerter ++

Gikk ikke derifra med særlig til håp. Er matt og rar i kroppen.. Vet ikke helt hva jeg skal forvente meg framover. Forbereder meg på å miste. Vi har tre egg i fryseren på St.Olavs, så muligheten for å bli gravid igjen er jo der. Er bare så forbanna surt at vi er en av de som skal gjennom denne delen av prosessen også!

Jaja.....

huff! Han sa ikke noe om at egget kunne vært i dvale? At du rett og slett er litt kortere på vei? :/ hmm! 

Skjønner godt at du er matt nå! Håper tiden mot nesten ul går smertefritt! :)

Hvor langt viste ul at du var på vei da? Ifht det du har reinet ut selv? Krysser fingrene for at du er kortere på vei å at alt ender godt:)

snart2barnsmor-12 skrev:
Hvor langt viste ul at du var på vei da? Ifht det du har reinet ut selv? Krysser fingrene for at du er kortere på vei å at alt ender godt:)

Han sa ikke noe om hvor langt det så ut til at jeg var på vei.. Bare at den lille var mellom 4-6mm for liten...

Ble heller ikke sagt noe om egget har vært i dvale... Klarer ikke se at sannsynligheten er der for det heller...

Så leit og høre.... :-/ Men alt håp er jo ikke borte enda! Men skjønner at du tenker det! Håper veldig det går bra og at du får deg en positiv ul tur neste gang! KLEM

og når dere satt inn egg og burde jo alt stemt.. Krysser fingrene og håper på dine vegne fordi:) Skjønner jo du mister troen.. Sender deg varme klemmer<3>

Takk for støtten jenter *klem*

Back
Topp