Oppdatering etter ul..

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Hei jenter. Lager en ny tråd siden den andre begynner å bli så lang. Ja nå skjedde det mye på kort tid gitt.
Var en halv time forsinket gyn som troppet opp. Han kjente meg fra forrige gang og lurte på hvordan det svangerskapet hadde gått . Fortalte jo det og han ble forbanna på offentlig helsevesens slette oppfølging. Såh, opp i gyn-stolen og der så vi ett levende embryo tilsvarende ca riktig størrelse i forhold til hvor langt jeg skal være på vei. Han målte ikke og sjekket kun hjerteaktivitet og plommesekk. Men han henviste meg direkte Til kvinneklinikken på Lillehammer og startet meg opp på albyl-e. Så da får jeg tett oppfølging på Lillehammer for risikosvangerskap grunnet bmi. Sitter per nå på sykehuset og venter på å få tatt blodprøver. Jammen ble det fart i ting nå gitt.. Men ja, levende embryo per nå :happy:

Takker ;) ble veldig lettet selv faktisk. Selv om jeg vet at dette ikke behøver å gå bra likevel. Han så forresten at jeg hadde hatt en blødning men det var ikke en tvilling som hadde gått til grunne. Kanskje det er derfor jeg har kjent så på spreng der nede? Hvem vet.. jeg skulle iallefall ikke merke noe mer til den. Og kommer det mer spotting vet jeg jo at det er en gammel blødning der inne. Puh.. kjenner jeg har lettet 20kg nå.

Så flott, gratulerer med fin spire med hjerteslag. Håper resten av svangerskapet forløper seg uten særlig dramatikk. Og så fint at du får oppfølging!

Så bra!!

Kjempe bra :Heartred

Så bra! Og så deilig med så god oppfølging [emoji173]️

å godt å høre :) Og bra du får skikkelig oppfølging framover :)

Gratulerer med overstått UL med hjerteslag! :Heartred

Så fint å lese!
Jeg har selv spottet litt, men jeg tror at alt er bra likevel. Ikke vondter og har stigende hcg- hjemmetester. :) Satser på at det går bra med deg, og syns det er så flott at du lir tatt sånn på alvor!

Åååh, kjenner at jeg er så glad på dine vegne at jeg får nesten tårer i øynene. ❤️ så bra at du endelig får den oppfølgingen du skulle hatt i fra starten!

Så bra! Godt med både bankende hjerte og ekstra oppfølging [emoji5]

Back
Topp