Oppdatering etter ul

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Da har jeg har vært hos gyn, han er virkelig verdens beste.

Følte ikke vi fikk så gode nyheter. Spira var altfor liten og han kunne ikke se noe hjerte men han ville allikevel ikke kalle det en spontanabort enda Pga mengden av blod og ikke smerter. Han ville gi det en sjans.

De målte HCG nivå og skal tilbake igjen på torsdag og ta en ny prøve og enda en ny ul på onsdag 30.April. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke jeg.

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Hvor mange uker er du da? Føler det er så mange her som har vært, men de har ikke kunnet sett noe fordi det er for tidlig! Men bra de følger opp med prøver! Har troen jeg :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg er jo 7 i dag egentlig. Men han sa at man aldri kunne være 100%. Spira var bare 3 mm. Vet ikke hvor mange uker det tilsvarer jeg?

❤️ Desember 2014 ❤️

Så trist at du ikke fikk se et bankende hjerte. Men når gyn mener håpet ikke er ute burde du klamre deg fast i det.
3mm tilsier vel uke 5-6. Men de vokser jo veldig i rykk og napp og det er jo så innmari innmari smått at det er lett å bomme på en millimeter eller 2 . Tenk så lite 1 millimeter er.
Håper hcg prøven viser en fin stigning og at neste ul viser et bankende hjerte :)
Blør du enda?

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Åh, så synd du ikke fikk gode nyheter:/ har tenkt på deg i dag! Når jeg var på ultralyd 6+4 ble spira mi målt til 8 mm. Jeg så og fikk høre hjertet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det fruundercover skriver om at de vokser i rykk og napp fikk jeg også beskjed om første gang jeg var på ultralyd, og neste gang hadde spira tatt igjen lengden :) kanskje du er litt kortere på vei enn du tror, da kan jo blødningen være en festeblødning.

Sent from my iPhone using BV Forum

juff,håper hcg stiger oga de ser mer på neste ul!!! når jeg var 6+3 var mini 0,5-0,6cm men ja de vokser nok i rykk og napp. bra han ikke ville avskrive noe enda :) sender deg en stor klem

Så trist at du ikke fikk se et bankende hjerte. Men når gyn mener håpet ikke er ute burde du klamre deg fast i det.
3mm tilsier vel uke 5-6. Men de vokser jo veldig i rykk og napp og det er jo så innmari innmari smått at det er lett å bomme på en millimeter eller 2 . Tenk så lite 1 millimeter er.
Håper hcg prøven viser en fin stigning og at neste ul viser et bankende hjerte :)
Blør du enda?

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Ja, han sleit med å se hvor stor den er. Fikk beskjed om å ta ut egenmelding og slappe av. Synes det er trist at dette skjer kun 1 uke før bursdagen min. Hadde håpet alt skulle være bra. Blør når jeg tørker meg, er så utvannet at det er oransje.

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg krysser fingrene for dere Twinkle <3
Men ikke noe mer tung løfting nå! *litt streng stemme*

kjempeklem til deg

Trist at du ikke fikk sett et bankende hjerte :( Men håper er ikke ute enda <3 Krysser fingrene for deg og spira di <3

Huff, det skal ikke være lett med venting heller da! Krysser fingrene for at det er harmløst og at det er liv der inne. Mange klemmer :(

Så trist at du ikke fikk gode nyheter. Krysser fingerne for at HCG prøvene vier positive verdier.

Kan jo faktisk være du er noe kortere på vei også, man vet jo aldri med kroppen, og de vokser i rykk og napp som flere sier her.. Og bare en dag i forskjell kan jo ha mye å si på hva man får se! Får håpe hcg stiger som den skal og at spiren bare lurer mammaen sin litt.. Jeg selv ble sendt til sykehuset for en provosert abort etter en jordmor foretok ul og hun mente den var død og tilsvarte 6uker, da var jeg 8uker. Hun driver egen praksis men jobber som jm på sykehuset også(hatt henne på begge oul)..! Men på sykehuset viste det seg at alt var i orden! Så er ikke alltid ting er slik det ser ut til!! Hold fast på håpet du :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Takk dere <3 Har prøvd å regne og alt for å se hvor kort på vei det er mulig jeg kan være men jeg blir ikke helt klok :( Må bare smør meg med tålmodighet og vente en uke..

❤️ Desember 2014 ❤️

Når får du svar på hcg-prøvene? :)

I følge appen min skal embryoet være 2-4 mm fra 5+0 til 5+6 . Så det er jo bare en uke etter du trodde du var. El kan jo ha kommet seinere og egget kan ha brukt litt tid på å feste seg :) krysser fingrene

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

I følge appen min skal embryoet være 2-4 mm fra 5+0 til 5+6 . Så det er jo bare en uke etter du trodde du var. El kan jo ha kommet seinere og egget kan ha brukt litt tid på å feste seg :) krysser fingrene

Ja det er jo godt mulig, det ville jo stemt også overens med cb digitalen :) det høres ut som det er det som har skjedd :) :)

Sent from my iPad using BV Forum

håper det er det som har skjedd!

Back
Topp