Oppdatering etter ul...

marlene87

Gift med forumet
Da har jeg vært på ul og overaskende nok så ser alt bra ut. Hjertet slår, den har vokst og alt så normalt ut.
Han kunne ikke si hvorfor jeg har blødd.. Enten er det ett fortegn på at det kan gå galt eller så er jeg bare en av de som blør. Blødde ikke sist svangerskap så det er en ny opplevelse.

Nå gjenstår den mest nervepirrende fasen, og det er når morkaka skal overta funksjonen i uke 10-11...
Gyn satte meg opp på ny time om 14 dager.
Er veldig glad for at alt så bra ut, var sikker på at vi mista etter så mye blod. Men klarer ikke slappe av allikevell.
Fikk hvertfall beskjed om null sex og unngå tunge løft. Får prøve å ligge å ruge da:)

Takk for at dere er så søte og gode:)

Så bra at alt var som det skulle være. No er det berre å gjere akkurat som du var fortalt ;) lykke til :)

Så bra at alt så bra ut :) Jeg har en venninne som blødde i begynnelsen av svangerskapet og hun har nå en gutt som er frisk og rask og jeg selv blødde i mitt første svangerskap og der en jenta snart 6 :) Dette går nok bra. Du får innta deg en god posisjon på sofaen og slappe mest mulig av der så får mannen ta tunge løftene :)

Godt å høre at alt står bra til med den lille :) så nå får du bare slappe av og ta godt vare på deg selv ;)

Ta godt vare på deg selv nå. Ta det hellllllllt med ro og gjør hva legen sier. hjerte mitt med deg. krysser alt som kan krysses for at alt skal gå bra. :-) Lykke til.

Åååå så bra !!!!!!!!!!!!!!!

Så godt å høre :) Var samme beskjed som jeg fikk, så jeg lå mer eller mindre strekk ut på sofaen frem til neste ul ;) Dette skal gå bra :) Var det fra livmoren du også blødde?

Så godt å høre :) Var samme beskjed som jeg fikk, så jeg lå mer eller mindre strekk ut på sofaen frem til neste ul ;) Dette skal gå bra :) Var det fra livmoren du også blødde?

Gyn visste faktisk ikke. Han så ingen blodansamling nå, så han sa bare at jeg mest sannsynlig var ferdig å blø. Går å spotter litt enda, så jeg klarer ikke helt slappe av. Har du blødd noe mer?

Så bra at alt så fint ut :) Håper alt ser like bra ut på nestte kontroll, jeg var inne med 12 dagers mellomrom da jeg blødde med førstemann, alt så fint ut på andre kontrollen :)

Så bra:) blødde du mye og flere ganger?

Hos meg var det en blodansamling som tømte seg, blødde kraftig da det begynte, så ble det mindre og mindre til det så og si hadde stoppet etter disse 12 dagene. Gynekologen mente det kunne ha vært en festeblødning som hadde dannet hematomet, men det kunne han ikke vite sikkert.

Hos meg var det en blodansamling som tømte seg, blødde kraftig da det begynte, så ble det mindre og mindre til det så og si hadde stoppet etter disse 12 dagene. Gynekologen mente det kunne ha vært en festeblødning som hadde dannet hematomet, men det kunne han ikke vite sikkert.

Sikkert det som har skjedd her også.
Håper bare spottinga slutter snart, livredd hver gang jeg går på do :O

Gyn visste faktisk ikke. Han så ingen blodansamling nå, så han sa bare at jeg mest sannsynlig var ferdig å blø. Går å spotter litt enda, så jeg klarer ikke helt slappe av. Har du blødd noe mer?
Her var det en blodansamling som fortsatt var der på 2. kontrollen ca 6 dager etter det sluttet å blø. Nå skal jeg på ny ul den 1.feb for å se om kroppen har absorbert det eller om den fortsatt er der. Har kun blødd den ene dagen. Er litt nervøs, men er da samtidig 12 uker og da har det ikke blødd på 4 uker så da tenker jeg at det går bra uansett :)

Her var det en blodansamling som fortsatt var der på 2. kontrollen ca 6 dager etter det sluttet å blø. Nå skal jeg på ny ul den 1.feb for å se om kroppen har absorbert det eller om den fortsatt er der. Har kun blødd den ene dagen. Er litt nervøs, men er da samtidig 12 uker og da har det ikke blødd på 4 uker så da tenker jeg at det går bra uansett :)

Det er jo positivt:) Jeg går bare å venter til fasen med morkaka kan starte(10-11 uker) Gyn fortalte at det var det som var avgjørende nå

Det skjønner jeg godt, håper du slipper å spotte så lenge.

Back
Topp