Oppdatering etter ul... :-(

Tweak

Forumet er livet
Magefølelsen min stemte dessverre. Det var en grunn til at jeg ikke ville snakke så mye om svangerskapet og heller ikke spre ordet fritt på fb etter 12 uker etc. Jeg trodde aldri at dette ville gå bra. Jeg fikk mast meg til en ul som var i dag og jeg fikk rett.

Jeg har da hatt enda en ma. Det skjedde for mange uker siden. Livmoren har vokst, jeg har jo mage! Har ikke kjent noe som helst og bare hatt litt småblødninger den siste uka. Uansett, ingen tegn til at noe var galt annet enn magefølelsen. Men der var ikke noe foster, bare en tom fostersekk.

I morgen blir det utskraping og videre blir det utredning for dette er min 4 sa/ma. Jeg har hatt to tidlige sa og to ma som begge ble oppdaget i uke 16. Forrige ma var en gutt, det vet vi jo ikke noe om nå. Men jeg begynner å tenke at jeg kanskje bare kan bære frem jentebabyer?

Jeg prøver nå i alle fall å holde motet oppe, det er liksom lettere når jeg egentlig forventet det. Lille Julia får være hos mormor fra nå og til i morgen når vi er klar etter sykehuset. Hun storkoser seg der i alle fall. En klarer heller ikke være helt nede når en ser sin lille skatt springe rundt på stua og leke i fryd. Hun er solstrålen min som holder meg oppe!

Så tristemoticon
Sender deg mange gode klemmer og håper dere finner ut av dette!! emoticon

uff så utrolig trist da..
håper virkelig dei finner ut hvorfor det går som det går...
sender deg en kjempe klem og ønsker deg masse lykke til videre.
ta godt vare på kvarandre

Så trist!!! Håper de finner ut hvorfor du stadig mister.. Trøsteklem til deg

Så trist. tenker på dere.

så trist, håoer lykke smiler til dere snart igjen emoticon

Så utrolig leit :(
Håper det vil løse seg for dere i fremtiden <3

dette var utrolig trist å høre. lykke til videre, og kos deg med jenta di i tiden fremover

Åh nei! Dette var veldig leit emoticon
Håper dere finner ut hvorfor det skjer gang på gang. Og i mellomtid får dere ta vel hånd om hverandre, og heldigvis har dere en liten solstråle som jeg håper (og tror) hjelper dere igjennom dette som er så utrolig trist!

Huff så trist å høre :-(

Så ufattelig trist å lese! Bra du har jenten din til å holde deg oppe. Håper så inderlig for der at det snart klamrer seg fast en spire som blir værende i 9 mnd. Lykke til! emoticon

Huff, det var trist. :(

Håper du får god oppfølgning og at de finner ut hvorfor du mister. Klem!

Uff, det var trist å høre!!
Håper de finner ut av hva som gjør det og at det vil lykkes neste gang! Bra du har lille jenta di til å lette på humøret:)
Klem emoticon

huff det var utrolig trist å høre. sender deg mange klemmer og håper du snart har en spire som sitter i 9 mnd i magen. masse lykke til videre.

Utrulig trist å høre! :-(

Du får kose deg med jenta di og håper det lindrer litt. Lykke til videre og håper spiren klamrer seg fast neste gang!

Klem

Neeei ikke du også da... :(

Back
Topp