Oppdatering etter tul nr.2:)

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Da ser det ut som det blir ihvertfall en baby til neste sommer❤️
Den andre hadde stoppet å utvikle seg ikke lenge etter vi var der sist, vi var forberedt på det så det går bra:)
Vi er bare glade og lettet over at det ser ut som det blir baby❤️❤️
Målene stemmer overens hvor langt jeg selv tror jeg er kommet, å lille sprellet rundt inni der❤️❤️

Den andre hadde stoppet å utvikle seg ikke lenge etter vi var der sist, vi var forberedt på det så det går bra:)
Målene stemmer overens hvor langt jeg selv tror jeg er kommet, å lille sprellet rundt inni der❤️❤️
Så godt å høre at hvertfal ene spiren vokser og har det fint . Gratulerer så mye :) Glad på deres vegne!

Så bra at ting var som dere forventet. :) Det var virkelig godt å høre :)

Trist å høre om den ene :Heartred Veldig kjekt at den andre har klart seg :)

Så fint at alt var i orden med den ene :) Men leit å høre om den andre :/ Gleder meg enda mer til TUL når jeg leser oppdateringene til dere andre :D

Så trist å høre :( men desverre veldig vanlig... var litt redd for at det skulle skje for har hørt det skjer med så mange (inkl meg selv)...

Leit å høre om den første, men desto enda større glede at den andre er frisk og fin! ❤️

Så trist å høre :( men desverre veldig vanlig... var litt redd for at det skulle skje for har hørt det skjer med så mange (inkl meg selv)...
Det går bra siden vi var forberedt på det:) Nå fokuserer vi på den som vokser som den skal, endelig ser det ut som det skal bli baby:)

Det går bra siden vi var forberedt på det:) Nå fokuserer vi på den som vokser som den skal, endelig ser det ut som det skal bli baby:)
Så bra:) husker jeg selv også ble veldig glad for den ene som vokste og var frisk, fokuserte på det:) selv om det er jo alikevel litt trist da. Men takk gud for baby <3 vi er heldige :)

Så bra at dere klarer å fokusere på det positive og se fremover!! Heia den lille kjemperen :D

Leit at dere mistet den ene, men så godt at den andre har det bra.

Back
Topp