Unni Ugle
Betatt av forumet
I dag var vi på tidlig ul for å sjekke at det var liv i magen og at alt sto bra til. var hos en utrolig hyggelig gyn som var veldig profesjonell og ordentlig. Siden jeg trodde jeg var 11+0 i dag var han litt usikker på om vi skulle ta innvendig eller utvendig ul. Endte på innvendig for å få best mulig bilde. Jeg måtte snu meg bort fra skjermen og ville ikke se før jeg hørte at han sa det var liv der. Det første han sa var ikke om det var liv eller ikke, men at han hadde en overraskelse til oss. For i magen min vokser det ikke bare en liten spire, men to!! V skal bli tvillingforeldre!! Eneggede tvillinger som deler fostersekk, ergo et høyrisikosvangerskap med hyppige kontroller på sykehuset. I tillegg måtte jeg bare forberede meg på at de måtte bli forløst med planlagt ks for det var så lett for at de kunne sitte fast i navlestrengene (siden de deler fostersekk). Herlighet, vi er helt i sjokk begge to. Ellers så alt bra ut med de små da, og det er jo bra. Tenk å bli velsignet med Ikke bare et, men to små nurk på en gang. Vet liksom ikke helt om vi skal grine eller le lengre. Dette kom som julekvelden på kjerringa altså! Jeg hadde ikke tenkt tanken om at det kunne være flere enn en der inne... Så det ser ut som om vi blir en del tvillingmager her fremover.