Oppdatering etter SA :)

Camilla-arriane

Forelsket i forumet
Hei hei jenter :)
Har savnet dere masse..

Jeg hadde termin den 7.juni,
men mistet i uke 10, og var inne til utskrapning 10.november.

Meeen...nå har jeg fått verdens beste julegave!
Tok en g.test i går, og den var positiv
Er sååå glad for at det klaffet med en gang igjen..
Har savnet å være gravid!

Så dette var en liten oppdatering fra meg

Og GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL ALLE DERE VAKRE JENTER/DAMER  her inne :)

Åh, så bra. Gratulerer så mye!!! :-D for en fantastisk romjulsgave da. Krysser for at denne spiren holder hele veien. Når har du termin?

Gratulerer med spiren =D Håper den sitter hele tiden nå da! =D

Flangre skrev:
Åh, så bra. Gratulerer så mye!!! :-D for en fantastisk romjulsgave da. Krysser for at denne spiren holder hele veien. Når har du termin?

Hvet ikke når terminen er :s
Jeg hadde fra før litt lange sykluser..fra 35 og helt opp i 59 dager.
Hadde utskrapning den 10 november..
Testet flere ganger for å se når HCG var ute av kroppen.
Det skjedde i slutten av november.

Den 8 desember..blødde jej bittelitt lyserosa i 3 dager, og for en drøy uke siden kom det en blodstripe i utfloden.

Jeg trudde at den lille lysarosa blødningen var mensen, grunnet utskapningen..hvor han var veldig nøye.
Blødde ikke en eneste dag etter den.

Men nå lurer jeg på om den blødningen var eggløsnings blødning, og den stripa i utfloden var feste blødning?? Har ikke opplevd noe av det før.

Trudde faktisk at eggløsning ville komme denne uka her..så var kjempe overasket, når jeg tok g.testen i går, gjorde det bare for morroskyld, er jo en liten testoman.

Har litt dårlig samvittighet..for om onsdagen var jeg ute med jobben på julebord..og den kvelden ble ganske "fuktig"!
Viste jo ikke at jeg var gravid..men satser på at det gikk bra..om så så hadde vel spiren akkurat festet seg.

Vi har hatt ganske lite sex også denne mnd..og husker ikke helt når..men hadde sex den 20(men da sovnet jeg..rødme..var så trøtt..
Og samboer trakk seg ut..ble jo litt kleint når jeg sov.
hvet det kan komme svømmere ut..under akten også, men trur ikke det var da, for ville ikke fått en sånn stripe som jeg fikk i går 6 dpo.
Og så hadde vi sex en gang rundt den 12 trur jeg..lurer på om svømmerene har ligget på vent en stund? :)

Ble langt dette..men jaja..nei jeg hvet ikke når termin er..kanskje rundt 5-11 september?

Men har veldig lyst på tidlig UL med tanke på det som skjedde sist :/
Tidlig ul..er det rundt uke 6?

Det var en kjekk nyhet!!!!!!!!! 

Gratulerer så mye!!!!!! 

Gratulerer så mye :) Så fin julegave å få

Åååå, gratulerer så mye :D For en herlig julegave <3 fikk litt tårer i øynene nå. Lykke til videre og håper h*n klorer seg fast hele løpet ut denne gangen!!

For en FANTASTISK julegave :)
GRATULERER så mye, herlig!!!!

Lykke til videre :)

klem

Camilla-arriane skrev:

Flangre skrev:

Hvet ikke når terminen er :s
Jeg hadde fra før litt lange sykluser..fra 35 og helt opp i 59 dager.
Hadde utskrapning den 10 november..
Testet flere ganger for å se når HCG var ute av kroppen.
Det skjedde i slutten av november.

Den 8 desember..blødde jej bittelitt lyserosa i 3 dager, og for en drøy uke siden kom det en blodstripe i utfloden.

Jeg trudde at den lille lysarosa blødningen var mensen, grunnet utskapningen..hvor han var veldig nøye.
Blødde ikke en eneste dag etter den.

Men nå lurer jeg på om den blødningen var eggløsnings blødning, og den stripa i utfloden var feste blødning?? Har ikke opplevd noe av det før.

Trudde faktisk at eggløsning ville komme denne uka her..så var kjempe overasket, når jeg tok g.testen i går, gjorde det bare for morroskyld, er jo en liten testoman.

Har litt dårlig samvittighet..for om onsdagen var jeg ute med jobben på julebord..og den kvelden ble ganske "fuktig"!
Viste jo ikke at jeg var gravid..men satser på at det gikk bra..om så så hadde vel spiren akkurat festet seg.

Vi har hatt ganske lite sex også denne mnd..og husker ikke helt når..men hadde sex den 20(men da sovnet jeg..rødme..var så trøtt..
Og samboer trakk seg ut..ble jo litt kleint når jeg sov.
hvet det kan komme svømmere ut..under akten også, men trur ikke det var da, for ville ikke fått en sånn stripe som jeg fikk i går 6 dpo.
Og så hadde vi sex en gang rundt den 12 trur jeg..lurer på om svømmerene har ligget på vent en stund? :)

Ble langt dette..men jaja..nei jeg hvet ikke når termin er..kanskje rundt 5-11 september?

Hehe, nei da blir det værre ja. Blir spennende da. Usikker termin kan vel være grunn nok til å få tidlig UL vil jeg tro :) Aner ikke når det tas da, kanskje noen andre vet det? Masse lykke til med svangerskapet iallefall :)

Tok denne i dag

Så litt klokere :)
men siden vi "slappet" av så husker jeg ikke dato for sex

Men ja..håper på tidlig ultralyd..
Og tusen takk for alle lykke ønskninger..
Da beveger jeg meg inn til september forumet..og der vil jeg bli :)

Lykke til.... alle dere juni mammaer

Back
Topp