Oppdatering etter OUL :)

kristina90

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Vi har vært på UL, å fikk se en 100% frisk å rask baby <3
Kjønnet fikk vi desverre ikke se, da den lille lå med bena i kryss forran tissen..
Det var en kjempe fin opplevelse, og vi er veldig fornøyde :) Jordmoren vi hadde prøvde lenge å hardt for å få babyen til å flytte på bena sine, men det gikk ikke... er sikker på hun prøvde i 10min, så det er ingenting å utsette på hennes innsats ;)

Vi har enda en UL på sykehuset 4.mars, så vi håper at de kanskje kan se det da :)

Gratulerer med en frisk og rask baby :-) Så bra at hun leita så mye da,men vedkommende i magen din er nok en hemmelighetsfull luring!

Gratulerer med en frisk og rask baby i magehuset :)

kan desverre virke sånn :/ men så lenge vi allerede hadde time til ny ul før vi dro på oul, så ble ikke skuffelsen så altfor stor :) men er overlykkelige over at babyen er frisk å det gleder vi oss veldig over da <3

Så flott at babyen er frisk og rask, den lille luringen! :)

gratulerer såå mye, lykke til den 4!

Så fint at alt var bra med den lille! :)
Og at dere var fornøyd med timen! :) Skal dere ha privat ul den 4. mars?
Håper dere får se kjønnet da, om dere ønsker det! :)

Så bra at alt var bra og at dere fikk en positiv opplevelse på ul. Gratulerer med lille hemmeligheten :D

Så fint at alt var bra med den lille! :)
Og at dere var fornøyd med timen! :) Skal dere ha privat ul den 4. mars?
Håper dere får se kjønnet da, om dere ønsker det! :)
Veldig glad for at alt var så fint :D
Nei, det er også på sykehuset.. må på hyppige kontroller fordi jeg har konstant UVI, så de får ikke målt om jeg har SF, også har jeg lavt stoffskifte å litt sånn :)
Så da får vi nok se babyen ofte :) vi krysser for at bena er åpne da ;) hihi..

Gratulerer med overstått oul!:)
Får håpa h#n ikke er så blyg neste ul ;)

Veldig glad for at alt var så fint :D
Nei, det er også på sykehuset.. må på hyppige kontroller fordi jeg har konstant UVI, så de får ikke målt om jeg har SF, også har jeg lavt stoffskifte å litt sånn :)
Så da får vi nok se babyen ofte :) vi krysser for at bena er åpne da ;) hihi..

Herlig å se baby ofte da! :)
Måtte dere betale for ultralydbilder? Hvor mange fikk dere? :)

Herlig å se baby ofte da! :)
Måtte dere betale for ultralydbilder? Hvor mange fikk dere? :)
Ja, er jo glad for det <3 håper bare ikke de finner noen avvik utover :)
Vi betalte 50,- og fikk to fine bilder :) kommer nok til å betale det neste gang også :)

Takker for alle gratulasjonene assa ♡ dere er søte!! :D

Back
Topp