Oppdatering etter legesjekk

lilly28

Glad i forumet
Da har jeg vært hos lege,og testen dems viste også positivt[:D][:D][:D]
Siden den forrige mens som jeg hadde den 23 feb. var så liten og rar,så mente han at vi skulle gå ut ifra at jeg er hele 9 uker på vei...[:D][:D][:D]
Og satte da en foreløbig termin til 31 oktober. Men skal på gu i morgen for å få det bekreftet,så vi vet nøyaktig hvor langt jeg er på vei[:D][:D] Så håper jeg fortsatt kan få være inne her[:D][:D]
Men fy så spennende da[:D][:D]
Kjenner jeg senker skuldrene litt nå,og lar gleden virkelig komme[:D][:D]
Men når det gjelder den virkelige termin, så kommer jeg tilbake til den korrekte i morgen[:D][:D]

oioioi... ååå.. så hyggelig å høre snuppa[:D] blei helt varm inni meg når jeg leste dette nå.....
utrolig fin lege du også har... husker første gang hos meg var jeg lengere på vei en legene sa[:@] så gjett om ikke jeg skal passe på nå[8D] hehe....

men gleder meg spent til å høre mer i morra... tenk om du er 9uker på vei[:D] da er det ikke lenge til du har passert 12uker.. så heldig du er

OJ GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Også 9 uker på vei kanskje!  SÅ deilig!  Gratulerer så masse, og LYKKE til i morgen. 

Kan nesten ikke tro det selv[:D][:D] er så i lykkeørska nå[:D][:D]
Kjenner jeg er litt i tvil med det at jeg allerede er ni uker,men det får jeg jo vite i morgen da[:D]
Men har jo samtidig hatt følelsen på kanskje 6 eller 7 uker[:D][:D]
Men hadde ikke vært meg imot.....hadde vært deilig å komme over de 12 første ukene fort som svint[:D][:D]

Åh!! Grattis [:)][:)] Det hadde jo vært helt vidunderlig å være noen uker lengre enn det en hadde forventet!! Så spennende[:D][:D]

ORIGINAL: Thomas toget

OJ GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Også 9 uker på vei kanskje!  SÅ deilig!  Gratulerer så masse, og LYKKE til i morgen. 

gratulerer så mye[:)]

Ohh så spennende da[:D] Ingenting hadde vært bedre enn om du bare kunne hoppe over noen uker[8D]
Venter spent på oppdatering i mårra[:D]

ORIGINAL: Thomas toget

Gratulerer så masse!! :)
Jeg er 5+5 idag, og ville ta meg en tur til legen. Bestilte med en gang jeg fikk vite det forrige Mandag...
Legen min var ikke noe hyggelig i det hele tatt. Jeg spurte om ekstra oppfølging med tanke på at jeg er litt overvektig...
Det kunne jeg ikke få.
Jeg vet ikke om man skriver ut svangerskapspapirer så tidlig, men han sa han ikke kunne gjør det. Fordi denne graviditeten kom til og ende i spontanabort alikevel.... Uten noen som helst begrunnelse!!!!
Med andre ord, ingen koselig dag idag!

Jeg har fått time hos jordmor, her jeg bor. og i tilegg byttet fastlege! :)

ORIGINAL: mamma113

Jeg er 5+5 idag, og ville ta meg en tur til legen. Bestilte med en gang jeg fikk vite det forrige Mandag...
Legen min var ikke noe hyggelig i det hele tatt. Jeg spurte om ekstra oppfølging med tanke på at jeg er litt overvektig...
Det kunne jeg ikke få.
Jeg vet ikke om man skriver ut svangerskapspapirer så tidlig, men han sa han ikke kunne gjør det. Fordi denne graviditeten kom til og ende i spontanabort alikevel.... Uten noen som helst begrunnelse!!!!

Fy så forkastelig!!!!!!!!!! Er det værste jeg har hørt!!!!! Jeg er også overvektig....men har aldri hørt noe eller noen si sånn til meg!!! Han burde ikke være lege!! Bra du har funnet ny lege!! Legen jeg var hos i går,skrev sånn helsekort å alt i går...selv om vi egentlig ikke har noen peil på hvor langt jeg er på vei.....

ORIGINAL: lilly28

Fy så forkastelig!!!!!!!!!! Er det værste jeg har hørt!!!!! Jeg er også overvektig....men har aldri hørt noe eller noen si sånn til meg!!! Han burde ikke være lege!! Bra du har funnet ny lege!! Legen jeg var hos i går,skrev sånn helsekort å alt i går...selv om vi egentlig ikke har noen peil på hvor langt jeg er på vei.....

[hr]
Må signere denne..fysj!!! det er det styggeste jeg har hørt noen sinne!!! Voksene mennesker skal ikke oppføre seg sånn[:'(] Alt skal nok gå bra med den lille!!;) hold oss oppdattert da mamma113;D;D

ORIGINAL: mamma113

Det kunne jeg ikke få.

Bra du har byttet lege, enkelte skulle ikke fått praktisert.

Dessverre opplevde jeg noe liknende i mitt første svangerskap. Var hos fastlege (vikar for min egentlige lege) da jeg var 6 uker på vei; bare for å høre hvordan jeg skulle gå fram videre og slikt. Ba ikke om noe ekstra oppfølging eller noe. Legen, som forøvrig var en 60-årig østeuropeer med elendig nors, gjemte seg bak PC'en sin og forkynte at "Det er ikke vits å gjøre noenting med deg før 12 uker, siden halvparten av alle svangerskap ender i abort uansett.."

Jeg gikk i sjokk og byttet lege 1 time etterpå. Makan!!!

Back
Topp