Oppdatering etter kontroll i dag :)

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
De knipene jeg nevnte tidligere i dag fortsatte å komme helt til vi skulle dra til kontrollen, og da gav det seg typisk nok.
Har hatt noen få kynnere etterpå men ingenting voldsomt.

På sjekk i Ålesund viser ul fin vekst, ca 3600-3700gr nå (kom ut er du snill lille venn :P) og har det som plommen i egget!
Sjekken av modning viste 1cm åpning og ellers laaang livmorhals fortsatt, så da de i tillegg var fult opp med fødende og igangsettinger ble det ingen igangsetting i dag.
Jeg kunne om jeg ville bli lagt inn på pasienthotellet i tilfelle noe skjer snart -pga lang reisevei, men da vil jeg heller være hjemme.. Tenker spesielt da på at vi har Thale, og ikke vil bruke opp barnevakten før vi må :P

Ble så enig om at jeg skal legges inn tirsdag neste uke, og da kommer jeg ikke hjem før jeg har fått babyen :) men om de setter igang med en gang vet vi ikke enda, kommer jo ann på kapasitet.
Skal og innom føden i krsund på lørdag for sjekk av blodtrykket igjen. Det var sunket litt igjen i dag, til 144/77 (145/95 mandag) men i dag var det 2+ på protein. Like greit å få det sjekket ;)

Tja... Da får vi vente i spenning om det skjer noe mer før tirsdag da ;)

spennende da, er hvertfall ikke lenge til du har baby i armene :) Nå er det jo fullmåne idag visstnok så kan jo hende den har innvirkning på deg? ;) hehe Godt at de passer på deg med tanke på både blodtrykk og proteiner da :)

Da er det virkelig ikke lenge igjen til baby :D
Skjønner godt at du heller vil være hjemme enn å ligge på pasienthotellet. Sikkert fint å få noen siste dager sammen med storesøster også, før hun virkelig blir storesøster ;)

Så spennende! Blir nok fødsel neste uke da - om ikke fullmånen gjør jobben før ;-)

Nå så jeg du hadde skrevet her ja, spurte hvordan det hadde gått i ditt tidligere innlegg nemlig<3
Ikke lenge til du har mini i armene nå da gitt<3<3 Så herlig!:)

Da er det jo ikke lenge igjen i hvertfall :) spennende å gå å vente på at det skal begynne..

blir spennende da så er det jo lov å håpe det skjer noe i løpet av helga ;-)

Spennede! Uansett ikke lenge til du har den lille hos deg :)

Back
Topp