Oppdatering etter jordmor

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da har jeg kommet meg hjem igjen etter å ha vært hos jm for å sjekke blodtrykk og urin og rart nok så var alt helt tipp topp idag. Blodtrykk på 120/70 og urin var helt negativ. Til og med blodprosenten min hadde steget fra 9,0 i forrige uke til 11,1 idag.. haha så rart.. men siden jeg føler meg litt dårlig så skulle jeg ha lav terskel for å ringe til føden i helga om jeg ble dårligere i form. Ellers har jeg jo legetime til mandag :) Så da får jeg slappe godt av i helga og bare senke skuldrene igjen ;)

Ha en fin fredag alle sammen!! :D

Så bra da, ingenting er bedre :)

Nei, det var deilig. Var skikkelig nervøs etter i går, så er godt å kunne senke skuldrene igjen ;) Så var det så koselig å komme til hun jordmoren som jeg hadde sist svangerskap idag så nå skal jeg gå til henne resten av tiden som er igjen :D

ååå så godt å høre :-) da får du bare slappe av og ta det med ro i helga :-)

Godt at kontrollen i dag var bedre enn den forrige :) Og kjempeflott at du fikk tilbake din gamle jordmor :) :)
Da blir det en fin helg tenker jeg :)

ja, blir en bra helg tenker jeg :) Veldig godt å vite at alt ser fint ut allikevel så man slipper å bekymre seg så håper vi det sier like fint ut til mandag når jeg har kontroll hos legen ;)

Back
Topp