oppdatering:D

me&mykids

Andre møte med forumet
nå har vi magebeboere fra 31 Januar til 23 februar
vi er 55 gravide på Termin lista
og 12 februar er dagen hvor flest har termin hele 8 jenter
men 8februar følger rett etter med 6 jenter ;)

var veldig kjekt å se at terminlista begynner å fylle seg ut!!  Blir spennende å se hvor mange vi blir til slutt! Og ikke minst når termindatoene begynner å endre seg! 

Wee :D Morsomt å se :)

Ventejente85 skrev:
var veldig kjekt å se at terminlista begynner å fylle seg ut!!  Blir spennende å se hvor mange vi blir til slutt! Og ikke minst når termindatoene begynner å endre seg! 

ja det e artig ikke lengetil vi har fyt opp hele lista tenk ikke lengetil noen begyner å flytte inn i mars 12 :O   lurer på hvilken dag flest blir født på om alle holder seg inne til februar eller om noen sniker seg ut i januar ;) å gledder me masse te å lese alle fødsels historiene :D

BRA..!!! Snart blir det ordentlig livat her..!!Vi er enda sikkert flere :)) Jeg har ikke skrevet meg på terminliste, vil på UL først i og med at jeg har mista før..

JIPPIIII

Er så kjekt nå som vi er blitt flere her inne

Så bra det er! Da håper jeg at dette blir et humørfylt forum med glade og positive kvinner(- og menn..?) Som holder hverandre oppe selv når vi føler at motgangen trenger seg på:-) Nå er jammen snart halve juni gått også, og jeg er redd dette svangerskapet kommer til å gå litt vel raskt for meg.. Men, for all del februar må bare komme!! Jeg gleder meg så jeg er helt yr:-)

Back
Topp