Oppdatering Blødninger.

Snartmamma2

Andre møte med forumet
Hei igjen

Da har jeg vært hos legen og tatt blodprøve som jeg får svar på i morgen eller på onsdag, blir fryktelig spennende og nærveprirrende å vente....
Hun kunne ikke si hverken eller.. Det enese hun kunne trøste meg med var at 50% av alle gravide har større eller mindre blødninger iløpet av svangerskapet. Og det at jeg fremdeles er kvalm, vondt i korsryggen, vondt i bekken virket positivt, men tør ikke håpe for mye, og er livredd for at den ikke har greid seg 
Holder dere oppdatert!!

Tenk gode tanker for meg!!

Jeg er 6uker på vei i dag, forresten....

Slimhinnene er jo ekstremt ømfindtlige i denne perioden, og mange kan oppleve blødninger etter sex eller innvendig GU, f.eks. Hvis blødningene begrenser seg til i dag, ville jeg satset på at det hadde en sammenheng med det.  :-)

det er godt mulig det er det som har gjort det. jeg fikk blødninger når vi "hygget" oss rundt uke 5-6.

I begge mine tidligere svangerskap har jeg i alle fall opplevd å ha småblødninger i begynnelsen, ikke mye men littegrann. Og det har gått bra begge gangene - så trenger absolutt ikke bety noe at du har litt blødninger...Desutten sies det også at man kan få små blødninger etter sex, så om det ikke skulle komme store mengder vil jeg ikke bekymret meg særlig for det ;)

Det er nok pg sex ja.. Om du ikke blør kraftig da? Var på gyn undersøkelse sist uke, blødde litt etter det og det er helt ufarlig.. Han var ikke noe voldsom heller, så skal ikke så mye til ;) Bare du ikke blør masse og i flere dager :) Ca 20% av gravide blør de første ukene ;)

Jeg blør faktisk ganske mye. fremdeles ikke vondt men er sånn at det drypper når jeg er på då, ikke noe klumper bare rent helt friskt blod, ser ut som om det begynner å avta i dag.. så krysser fingre for at min mann var litt for "vodsomt" hehehe...

Back
Topp