Oppdatering: Ballong på plass!

Bamsemooms

Glad i forumet
Jeg fikk ballong satt inn kl 13 i dag, og er hjemme igjen. Det er visst den mest naturlige måten å sette i gang fødselen på... Ballongen skal i utgangspunktet sitte i 24 timer, men hvis den faller ut, vannet går eller fødselen starter skal jeg jo selvsagt inn igjen før... Fikk skikkelig maserier av den ballongen, men de har roet seg litt nå... Håper på en god natt søvn...hvis ikke det skulle bli fødsel da ;) i morgen håpet doktoren de kunne ta vannet! Hvis ikke blei det modningsgele...! Spent på hva natten/morgendagen bringer ;)

Noen som har erfaring med å blir satt i gang med ballong de vil dele? Hva gjorde dere når dere hadde ballongen? Jeg må innrømme jeg har hvilt meg på sofaen til nå....!

Jeg fikk ballong sist, men jeg var på sykehuset da! Fikk den ganske seint, rundt 2100! Så jeg la meg til å sove etter en stund, men husket jeg våknet opp og å masse blod i slangen! Ble jo så redd, men det var ikke farlig sa de :)
lillemor kom kl ett på natten dagen etter!

Masse lykke til :)

Jeg fikk ballong satt inn kl 13 i dag, og er hjemme igjen. Det er visst den mest naturlige måten å sette i gang fødselen på... Ballongen skal i utgangspunktet sitte i 24 timer, men hvis den faller ut, vannet går eller fødselen starter skal jeg jo selvsagt inn igjen før... Fikk skikkelig maserier av den ballongen, men de har roet seg litt nå... Håper på en god natt søvn...hvis ikke det skulle bli fødsel da ;) i morgen håpet doktoren de kunne ta vannet! Hvis ikke blei det modningsgele...! Spent på hva natten/morgendagen bringer ;)

Noen som har erfaring med å blir satt i gang med ballong de vil dele? Hva gjorde dere når dere hadde ballongen? Jeg må innrømme jeg har hvilt meg på sofaen til nå....!
Jeg ble satt igang med ballong som deg med storesøster. Og ble sendt hjem med beskjed om å komme inn på sykehuset et døgn senere om ingenting skjedde i mellomtiden Ballongen datt ut da jeg var på do hjemme om natta. Dro tilbake på sykehuset morgenen etter som avtalt. Ingenting endret. Fikk da hormonstikkpille satt inn hver 3 time den dagen, men ikje et tegn på at noe skulle skje. Kl 2130 om kvelden fikk jeg beskjed om å bare legge meg og få meg ei god natts søvn for de skulle ta vannet neste morgen siden ingenting sskjedde. Kl 2230 gikk vannet og riene kom umiddelbart tett og kraftig. Kl 2330 ble jeg trillet inn på fødestua og kl 0003 ble hun født. . Var ike tid til noe smertelindring, og jeg skjønte egentlig ikke at det var igang før det var over Håper fødselen varer litt lengre denne gangen ;)

På "mobben"

Lykke til :)

Takk :)

Her på fødeavdelingen var det ikke kapasitet i dag, så de får ikke gjort noe mer... :( skal ringe inn i morgen og høre om det er håp da...

Blir modningsgele på meg, hvis ikke det har åpnet seg mer og de kan ta vannet... Kjenner jeg ikke liker det helt, at det er plassmangel som gjør om mini skal få komme ut eller ikke... Men må stole på de på at det er trygt å vente ;)

Back
Topp