Oppdatering av Lucas og operasjon!!!

~JollyPop~

Elsker forumet
Nå har det gått en og en halv uke siden Lucas fikk fjernet nesepolypper og satt inn dren på begge ørene.

Vi ser mye fremgang i språk. Har ikke denne forkjølelses lyden lenger, og klarer å frem rette lyder. Han er kjempeflink. Noen vaner henger i, men det kommer vel av seg selv tenker jeg...

I bhg sier de at han har blitt mye flinkere å leke med de andre barn( mye avhengig av de voksne før). Dette merker vi også når vi er med andre barn.

Lucas er en liten pyse, og det har ikke forsvunnet. Han må alltid vite hvor vi er, og kan bli redd selv om han vet hvor vi er. Roper veldig fort etter oss når vi f.eks har en avtale på at jeg er rett ute på vaskerimmet en tur. Men men. Vi kan ikke annet enn å styrke selvtilliten. Han er jo en superflink gutt, får til omtrent hva det skulle være om han bare gidder å prøve...

Uansett, så føler vi at Lucas har hatt stort utbytte av operasjon. Og håper bare det vil bli enda bedre fremover...

Klemklem

Så bra at det virker som han har hatt god effekt av operasjonen, det har jo gått veldig kort tid enda så det blir nok bare bedre og bedre. kanskje han blir litt tøffere etterhvert også [:D]

ååå nå ble jeg så glad [:D][:D] Dere vil få en ny verden fremover, jeg lover [;)]
Merka det samme vi å, da niko ble operert i januar, og språket har kommet seg utrolig til nå, masse ord og setninger på 7 ord f.eks, det er bra siden han nesten ikke hadde språk før han ble operert [:D]

Lykke til videre, ble så utrolig glad på deres vegne nå [:D]

Så bra[:)]

Så godt å høre[:D][:D]

Back
Topp