Oppdatering av forumappen android

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Er veldig fornøyd med det nye formatet på forumappen, men av en eller annen grunn har jeg kun tilgang til mine fulgte forum og tråder. Når jeg drar opp fanen på venstre side så er den helt blank utenom instillinger og profilen min.

I tillegg så vil ikke varsler som jeg har mottatt på epost åpne seg i appen lenger, de åpner seg kun på webside, noe som er svært irriterende når en sitter på telefonen.

Er det bare meg eller er det flere som opplever dette?

Er veldig fornøyd med det nye formatet på forumappen, men av en eller annen grunn har jeg kun tilgang til mine fulgte forum og tråder. Når jeg drar opp fanen på venstre side så er den helt blank utenom instillinger og profilen min.

I tillegg så vil ikke varsler som jeg har mottatt på epost åpne seg i appen lenger, de åpner seg kun på webside, noe som er svært irriterende når en sitter på telefonen.

Er det bare meg eller er det flere som opplever dette?

Hei MommA,

Pga. julen har jeg dessverre ikke tilgang på androidutgaven for øyeblikket og får dessverre ikke sjekket opp dette nå. Men noterer ned til jeg er tilbake på kontoret.

Fantastisk bra app, men jeg ser ikke hva jeg har skrevet når jeg er ferdig med å poste... Ser det mens jeg skriver, men så fort jeg klikker send, så ser jeg bare at jeg har skrevet noe, men feltet er blankt... Er dette bare meg eller generelt?

Edit: jeg ser nå at det gjelder hvis jeg har på signatur på mobilen, men ikke ellers... Kan dette fikses?

Last edited:
Hei.
Vi kan melde det inn. Appen er et produkt vi kjøper eksternt, og vi kan i liten grad påvirke utviklingen av selve appen. MEN vi kan selvsagt si i fra om ting som ikke virker :-)

Back
Topp