Oppdatering ang vond lyske

Håpetpåenhjerteknuser

Forelsket i forumet
Da har jeg vært hos lege og ble sendt videre på sykehus siden han mistenkte svangerskap utenfor livmor. Heldigvis var den der den skulle, men hadde en betent sene i lysken og en cyste som hadde nylig sprekt! HCG nivået var på bare 31 så skal inn på onsdag å måle på nytt og får oppfølging med ny ul etter svar på HCG prøven! Veldig godt å ha så flinke leger i ryggen ;) så nå håper vi HCG dobler seg til onsdag, men er nok tidligere i svangerskapet enn antatt ;)

Så flott at du fikk sjekket det og at de undersøkte deg ordentlig!
Nå må du gi enda en ny oppdatering etter HCG`en! Haha, blir jo så nysgjerrig på hvordan det går ;)

Fikk du noen piller mot smerten? Er det noe du kan ta, eller må du vente til det går over?

Det var godt å høre at den var på rett plass :)
Krysser fingrene for at hcg prøvene blir bra :)

Det vil som regel gå over av seg selv om noen uker.. Ikke noe å gjøre med det.. Ettersom jeg har sykdom som innebærer høye smerter så kan jeg ikke ta smertestillende som jeg er vant til.. Men tar bare vanlig Paracet om det blir helt for j***** ja, får svar etter noen timer på onsdag etter jeg har tatt den! Så all ære til kalnes sykehus i dag, var ikke like bra i Fredrikstad må jeg si så nå håper jeg bare HCG en stiger og det ikke blir noe sa hatt nok av de..

Det vil som regel gå over av seg selv om noen uker.. Ikke noe å gjøre med det.. Ettersom jeg har sykdom som innebærer høye smerter så kan jeg ikke ta smertestillende som jeg er vant til.. Men tar bare vanlig Paracet om det blir helt for j***** ja, får svar etter noen timer på onsdag etter jeg har tatt den! Så all ære til kalnes sykehus i dag, var ikke like bra i Fredrikstad må jeg si så nå håper jeg bare HCG en stiger og det ikke blir noe sa hatt nok av de..
Så bra at alle skryter av Kalnes, Fredrikstad var jo tragisk....
Håper du får fine tall på onsdag :)

Så bra at alle skryter av Kalnes, Fredrikstad var jo tragisk....
Håper du får fine tall på onsdag :)
Ikke så mye godt å si om Fredrikstad her nei.. Å jeg har to svangerskap som er blitt noen trollunger og noen sa bak meg.. Han gyn på kalnes valgte å følge meg opp hele svangerskapet siden jeg er under risikosvangerskap tydeligvis.. Men da vet jeg at det alltid er folk med kompetanse i nærheten ☺️ så håper virkelig på fine tall på onsdag og at spora klorer seg fast! Litt små vondt i magen i dag, men det kan jo også være noe annet..

Back
Topp