Oppdatering<3

Alma<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei, lovte jo flere å oppdatere her når jeg ble gravid igjen ☺️❤️

Jeg fikk denne i dag (spansk for gravid):
1000037846.jpg

Håper den sitter denne gangen! ❤️ Venter isåfall en liten en 12. August. ☺️ Veldig veldig redd for å miste igjen, har mistet 2 ganger til etter februarbabyen, blitt utredet for habituell abort - ingenting galt, og nå satt på støttemedisiner for sikkerhets skyld. Krysser fingrene og håper forsiktig at nå er det vår tur :smiley-angelic001 :love017

Håper det går bra med alle dere fine her inne!! Savner å være i februar, men har ikke klart å gå inn og se her inne før nå i det siste... ønsker dere alle masse lykke til videre!! ❤️❤️❤️
 
Last edited:
Gratulerer :Heartred krysser fingrene for at du får et fint svangerskap og baby i august :love7
 
Gratulerer ❤️ håper det går bra denne gangen, kanskje medisinene er akkurat det som skal til. Krysser fingrene for deg!
 
Tusen hjertelig takk!!! Så gode dere er!! :Heartred :Heartpink :Heartred :Heartpink :love017 håper den sitter nå og at det bare var litt støtte(medisiner) som manglet ☺️:joyful:
 
Gratulerer så mye, og krysser fingrene for deg :Heartred Vet godt hvor tøft det kan være med habituell abort. Jeg mistet 4 ganger selv før denne februarbabyen der det nå ser ut til å gå bra❤️
 
Gratulerer så mye, og krysser fingrene for deg :Heartred Vet godt hvor tøft det kan være med habituell abort. Jeg mistet 4 ganger selv før denne februarbabyen der det nå ser ut til å gå bra❤️
Så godt å høre at det endelig ser ut til å gå bra!! ❤️ Det er vel fortjent, 4 ganger er tøft! ❤️ Dette er fjerde graviditet hittil i år, håper den sitter :smiley-angelic001 :Heartpink Tusen takk!!! Og lykke til med siste etappe til deg ☺️
 
Nahmen ååå! Så veldig lykke til!!! Så modig du er! Holder pusten og krysser fingre for deg. :Heartred :Heartred:Heartred
 
Lykke til! Hadde selv 4 abortert mellom nr 1 og 2. ingen funn på utredning. Fikk tett oppfølging med medisiner og ul den gangen det gikk fint kjedelig prosess med aborter, men når akkurat den babyen blir født- tenker man at det var en mening med det ☺️
 
Back
Topp