Oppdatering <3

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Hvordan går det med alle dere nybakte mammaene? Går det bra i corona tidene? Litt stille på åpent forum i det siste❤️
Hvordan har babyen deres det ?
 
Vil si det går greit med meg og det lille klistermerket av en baby jeg har:D
 
Det går bra:) litt korte dager når de andre må hentes kl 15, men får trillet en del tur.
 
Det går veldig bra. Godt at barnehagen er åpen igjen så jeg og babyen får litt tid alene. Savner selvfølgelig å kunne møte familie og venner som normalt, men synes det er litt godt at det ikke skjer så mye. Babyen har det bra, men hs synes at hn går litt lite opp i vekt, ikke bekymeingsverdig lite enda, men bør ikke flate ut mer. :)
 
Det går veldig mye bedre nå som kolikken har gitt seg :) Det hjelper også veldig at været er fint og vi kan være mye ute! ❤️
 
Babyen har det fint, og vi har fått en veldig rolig og bedagelig baby som sover godt om natten og er glad og tilfreds. Føler oss veldig heldig. Men er også ganske ensomt. Vi har ikke barn fra før, og far er på jobb om dagene. Så jeg blir gående mye alene nå når vi ikke kan dra på besøk som før, og barseltiden ble noe helt annet enn forventet. Men elsker å være mamma da :happy:
 
Her går det veldig fint egentlig. Vi sliter litt med nattesøvnen da, men det virker som om det stabiliserer seg nå heldigvis. Vi har begynt å få inn en veldig fin rutine på jentene nå og det er super deilig. Jentene sover ikke mer enn 2-3 timer på dagtid, men det ser ikke ut til å plage dem. De er stortsett blid og fornøyde og elsker å ligge på gulvet under babygymmen ❤️
 
At vi skulle få den fineste babyen hadde jeg ikke trodd, flaks ;) :joyful:

Men er litt kjedelig at det ikke er barselgruppe. Vi har fått gruppe, som vi snakker med på Facebook. Men når ingen kjenner hverandre fungerer det egentlig ikke. Er veldig skuffet over at det ikke ble noe av.
Mitt første bsrn og jeg kjenner litt på at det hadde vært hyggelig å bli kjent med andre med små babyer.
 
Her går det veldig fint Jenta vår er veldig glad og fornøyd. Litt slitsomt at hun har gått fra å sovne i 21 tiden, til å ikke sove før 01, men det kunne vært verre :angelic::shy:
 
At vi skulle få den fineste babyen hadde jeg ikke trodd, flaks ;) :joyful:

Men er litt kjedelig at det ikke er barselgruppe. Vi har fått gruppe, som vi snakker med på Facebook. Men når ingen kjenner hverandre fungerer det egentlig ikke. Er veldig skuffet over at det ikke ble noe av.
Mitt første bsrn og jeg kjenner litt på at det hadde vært hyggelig å bli kjent med andre med små babyer.

åå jeg kjenner følelsen. Opplever det samme her, og det er så synd :( Kjenner ingen her jeg bor og hadde sett så fram til å bli kjent med andre
 
Travle dager, men babyen vokser og trives og det er godt å ha litt alenetid bare vi to. Savner normalt permisjonsliv med besøk og babysvømming osv.
Normale barselgrupper blir det dessverre ikke, men vi prøver oss på trilletur med avstand etter å ha fått kontaktinfo til hverandre.
Babysang starter opp igjen her, spent på hvordan det blir...
 
Viktor er nå 6,5 mnd, snart 200 dager gammel :)
En veldig blid og god gutt :Heartblue

vi har hatt litt mageproblemer, V har reflux og går på medisiner hver dag- som hjelper og han liker å ta den så -så klager ikke.
Men det var en slitsom periode når han var mindre. Fikk som epileptiske anfall ( heldigvis ikke fæle kramper men mistet tonus og ble slapp og uklar) men som er symtomer på reflux tydeligvis. Og kastet opp hele tiden, spiste og kastet opp alt, hver gang... byttet klær opp til 15 ganger pr dag/natt ..
Så har rukket å være innlagt på barnemedisin og til legen et antall ganger allerede.
Idag er han en lang og fin gutt, bruker 80-86 i klær og klatrer ut av liggedeln på vogna- så det var bare å bytte til sittedel for en stund siden..
Prøver å krabbe- kommer seg opp på kne og kaster seg framover ;)
Hard i klypa, noe som en langhåret mamma, langhåret pappa, noen katter og en hund får stadig erfare ..
veldig glad i storebrødrene sine (11 og 13 år) og det er god hjelp i de !
Litt fra oss, i de svenske skoger:hilarious:
 
Back
Topp