oppdaterer for serene

fano

Gift med forumet
Nå har hun blitt undersøkt og det var ikke fostervann. Livmormunnen er bløt og gjør seg klar så det kan gå lang tid eller ikke [;)] Hun er på vei hjem nå [:D]
Jaja, da må vi vente enda lenger i spenning da jo, hihi [:D][:D][:D] Klem på du [:D]

Jaja, då er det berre å bygga opp litt ekstra tålmodighet og heller håpa da plutslig kommer i gong[;)]

Lykke til vennen[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Nesing

Ja, ja, da vet du i det minste at ting sakte, men sikkert gjør seg klart! Godt å vite det selv om man selvsagt aller helst skulle hatt sånn timer på magen som sa ifra at NÅ, nå skjer det [;)]. Slapp av og bygg opp krefter til siste innspurt samt ikke minst fortsettelsen, Serene! [:)][:)]

Signerer denne, jeg[:)]

Blir nok mer av dette fremover tror jeg - tenker på sladring og oppdateringer for Serene [:D] Og det er like spennende hver eneste gang, for plutselig så er lille mann her [;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Jaja, då er det berre å bygga opp litt ekstra tålmodighet og heller håpa da plutslig kommer i gong[;)]

sign

ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: vestlandsjento

sign

sign [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Blir nok mer av dette fremover tror jeg - tenker på sladring og oppdateringer for Serene [:D] Og det er like spennende hver eneste gang, for plutselig så er lille mann her [;)]

Back
Topp