Oppdartering!!!

Håp09

Flørter med forumet
Heeisann!!!!

Da var vi endelig kommet hjem igjen.....  Både uttak og innsetting gikk veldig bra..... 
Fikk ut 6 egg......   [:)]  Så satte de inn ett egg og fikk to på frys.... [:)]
Sååå nå er jeg blitt ruger...... Testdato blir 4.9.08...[:)][:)][:)]

Gratulerer som ruger. Så spennende.
Og 2 egg på frys. Så bra.

Lykke til videre.  [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Signere denne[:)] Masse lykke til! Håper det ender i positiv test i begynnelsen av september[;)]

Gratulerer som ruger! Blir spennende å følge deg nå. Krysser alt jeg har for at det blir positiv test for deg i begynnelsen av september. Lykke til!

ORIGINAL: Apple

Lykke til med rugingen! [:)]

Da har vi endelig en ruger igjen, skal bli spennendes å følge deg på ferden og krysser fingrene alt jeg kan for deg. Det kommer en bøling etter deg som vil ruge sammen med deg til uken, det skal li koslig å følge med fremover på dere alle nå. Så kan dere diskutere dere imellom om bivirkninger og slikt også[;)]

Masse lykke til, vi kommer etter til uka, jeg skal sette inn på mandag om eggene mine overlever:)

Gratulera som ruger[:)][:)] Krysse alt for full klaff!!

Tusen takk til alle sammen!!!!! [:)]
Jaa,blir kjempe kjekt når det kommer flere rugere hit igjen......

Lykke lykke til, blir vel to laaange uker for deg... Krysser fingrene for at de ender i noe strålende!!!

gratulerer med gjennomført uttak og innsetting! [:)]
Og så to egg i frys da, det er jo kjmpekjekt å ha!! :)

Lykke til i rugetiden!

ORIGINAL: babyT

Gratulerer som ruger! Blir spennende å følge deg nå. Krysser alt jeg har for at det blir positiv test for deg i begynnelsen av september. Lykke til!

sign denne[:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Dette her gik jo kjempebra det, godt å høre at du kan slappe av og ruge for harde livet nå, husk å les tipsene i topptråden om rugeperioden, men det viktigste nå er at du slapper av og koser deg og tenker positivt. Så kan vi ta den belastningen for deg med spenning og nervøse anfall, [8D] var ikke det lurt forslag da[;)] Stell pent med deg selv nå[:)]

Hei, og lykke til som ruger. Vi har faktisk samme testdato!

Back
Topp