Oppdagtering fra meg *oppdatert igjen*

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Ja som dere vet så fikk sambo kalde føtter...han har drøyd å drøyd med å virkelig bestemme seg så jeg ringte inn tr som vanlig 22 sept. Fikk mail idag at jeg skulle starte på spray den 12 okt.. Men igår så sa jeg at nå var det nok med fram å tilbake å han fikk bestemme seg. Var nok fram å tilbake for det tok virkelig på å være så usikker. Men igår sa at han hadde bestemt seg at det ikke blir noe av i novmeber,men at vi ikke skal bruke prevansjon(?) ja jeg er et spørsmålstegn...(gyn sa jo at sjansene var der å nå har han kutta ut røyken så kanskje det kommer noe godt ut av det.) anyway... Igår bare kom alle følelsene ut...å jeg gråt, men ikke hysterisk... jeg sa akkurat hvordan det var for meg for har lagt litt skjul på det. Nå er jeg bare redd for at vi har opptatt en plass for noen andre....håper ikke det og at andre får starte

Anyway... jeg sa det var greit til slutt... MEN at jeg da skulle ha en måned vi skulle inn igjen om det passer for riksen,så da blir det februar for det passa bedre sa han...og han lovet meg at da skulle han ikke trekke seg...det er jo ikke sååååå lenge til heller.  han skal få det ærefullet oppdraget å ringe riksen imorgen....

Så kan vel si at ting har iallefall blitt bedre...vi har møttes litt på halvvein selv om jeg enda føler han har sveket meg litt....men men... får jo 4 månder å slappe av på til da.... Ting har jo ordna seg siden i sommer med psyken min....er vel første gang på mange år jeg ser meg selv som frisk..(har hatt depresjon i mange år) men nå er det plutselig borte...Humøret mitt er stabilt...jeg føler tristhet(ikke hysteri,ikke har jeg gått på medisiner på noen år.[:)][:D] Så kanskje det kommer noe pos ut av at vi må vente likevel

må bare få si en ting syns du er utrolig god som klarer og godta og utsette forsøke[;)][;)]tror nok jeg hadde blitt litt sinna hvis det var minn gubbe. men det viktigste er at dere 2 er enige[;)][;)]så bra at du er bedre av depresjonene[;)][;)]ønsker dere kjempe masse lykke til i feburar

ORIGINAL: t.t.h.

må bare få si en ting syns du er utrolig god som klarer og godta og utsette forsøke[;)][;)]tror nok jeg hadde blitt litt sinna hvis det var minn gubbe. men det viktigste er at dere 2 er enige[;)][;)]så bra at du er bedre av depresjonene[;)][;)]ønsker dere kjempe masse lykke til i feburar

sign denne. Også håper jeg dere får noen fine måneder sammen frem til forsøket, og kanskje det dukker opp ett lite mirakel mens man venter.. [:)]

Det er godt dere har kommet fram til en løsning, og at du reagerer godt på den :) Nå kan du kose deg med vin hele (uhm, noen dager hvertfall) julen; heldiggris [8D]

Når det er sagt er du tøff som takler motgang så godt [:)]

Det beste er å finne en løsning som funker for dere beste og noen ganger må man møtes på halvveien. KOz deg i din "hvile" periode og nyt hverandre :)

ORIGINAL: Sarah

sign denne. Også håper jeg dere får noen fine måneder sammen frem til forsøket, og kanskje det dukker opp ett lite mirakel mens man venter.. [:)]

ORIGINAL: Sarah

henger meg på denne jeg[:)] Er imponert over hvor tålmodig du er

Takk skal dere ha jenter, dere er så koslige..

Sambo har ringt inn til riksen å sagt at vi ikke vil i november. De sa at det ikke var noe problem å at vi ikke ødela for noen . så da skal vi tilbake i februar, ringer i november når tr kommer å da får jeg time..

ORIGINAL: Ivara

Jeg må si du takler dette på en utrolig flott måte hero [:)]
Godt å lese at dere har kommet frem til et kompromiss som funker for dere begge.

Håper du klarer å gjøre noe godt ut av denne ekstra ventetiden med å pleie deg selv og skeie ut med ting som er "forbudt" senere.

Ønsker deg all mulig lykke til i februar. [:)]

Sign, Ivara! [:)]

Back
Topp