Oppdaging av hender!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Thea oppdaga at hun har en venstre hånd her for noen dager siden!! hihi.. Ordentlig artig å se på henne!!! Hun ligger nå ofte å titter litt overraska på denne knyttneven som veiver foran øynene hennes!! Hun er så søt!! Morsomt å se på henne!

Optimistisk prøvde hun også å stirre hånda i senk mens hun putter den i munn!!! hahaha da gikk øya i kryss ja!!

Har deres oppdaga hender og/eller føtter?  Har du noen søte historier å komme med?
Thea har kun oppdaga venstre hånda, så gleder meg til resten blir oppdaga!!

jonas har oppdaget begge hendene.... han ligger å stirrer på begge knyttenevene, og d ser ut som han lurer veldig på hva som beveger seg forran han hehe [:D][:D]

Hi hi syns jeg ser Thea!! [:D]

Joda Linnea har oppdaget hendene sine og syns de er veldig rare virker det som. Ligger å stirrer fælt på de da.. he he.
Vet ikke helt om hun skjønner at de faktisk henger på kroppen hennes [8|][:D]

Når jeg bader henne i tummy tuben pleier hun å leke med tærne sine. Da plopper de opp så hun får skikkelig tak i de med henda.. Det er ganske så morsomt da virker det som [:)]

Åh de er så morsomme i den alderen de er i nå! Man får liksom så mye respons tilbake fra de! Også ser man at de oppdager noe nytt hele tiden!

Hehe, ja de er kjempe morsome disse barna våre:)

Heike er også kjempe opptatt av hendene sine, blir aldri mett av å se på dem. Er begynt å ta tak i en leke som henger i stativet over han, blir kjempe forbausa når han blir "fast" og leken flytter seg [:D].

Back
Topp