Oppdaget nettopp SKJEGGKRE på treningsstudio

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
så jeg var på treningsstudio nettopp og kom plutselig over en skjeggkre som vandret bortover. Har jo aldri sett en før og var sikker på at de var bittesmå men denne var stor og ganske så synlig. Treningsmotivasjonen gikk jo i dass og jeg gikk for å gå gjennom bag og klær for å forsikre meg om at jeg ikke fikk med emg noen hjem.

Har dere opplevd dette før? Evnt fått det i eget hus?

Sendte mail til senteret men ikke hørt noe enda.

Her har vi det på jobb, er satt opp feller nå.

Her har vi det på jobb, er satt opp feller nå.
Samme her :nailbiting: attpåtil oppdaget de melmøll på kontoret vårt, så alt av Musli og knekkebrød gikk rett i søpla. Ingen vil sette igjen mat på kontoret for øyeblikket, ikke selv om man har tette bokser :hilarious: ekle greier!

så jeg var på treningsstudio nettopp og kom plutselig over en skjeggkre som vandret bortover. Har jo aldri sett en før og var sikker på at de var bittesmå men denne var stor og ganske så synlig. Treningsmotivasjonen gikk jo i dass og jeg gikk for å gå gjennom bag og klær for å forsikre meg om at jeg ikke fikk med emg noen hjem.

Har dere opplevd dette før? Evnt fått det i eget hus?

Sendte mail til senteret men ikke hørt noe enda.
De er ganske vanlige og trives på gulvet. Så lenge du hadde sakene i bag i skapet og ikke på gulvet, så går det nok fint

Vi har det på jobben. Nytt bygg. Har alltid veska mi i vinduskarmen, eller i skapet.

Godt mulig fikk beskjed om de liker fuktighet og ofte var i eldre bygg da vi hadde spesialister inne...
Sølvkre liker fuktighet, uansett om det er nytt eller gammelt rom. Mørkt, varmt og fuktig? Da trives de. Derfor gjemmer de seg ofte i klær og annet som ligger på baderomsgulvet, og piler vekk når du skrur på lyset. Vi hadde sølvkre både der jeg bodde som barn og i garderoben på barneskolen, så jeg er ganske vant med de. Skjeggkre har jeg ikke sett enda, men har lest at de er som sølvkre, bare at de liker seg der det er tørt, mens sølvkre liker fukt.

De er skikkelig ekle, men gjør ingen skade heldigvis. Vi har de på jobb (nybygg) :meh: Det er satt opp feller overalt og nå er de snart bort heldigvis.
Hos oss var det maaange av de i søppelkasser med masse papir.

Har også observert et slikt på helsestasjonen. Men det var veldig lys farge, nesten helt hvit :mask:

Jeg har i løpet av to år sett det to ganger her hjemme. :nailbiting: Vi bor i en nyere leilighet. De er visstnok vanskelige å bli kvitt, men gjør heldigvis liten skade. Verst er nok at de er ekle! Føler alltid for å ha lys på når jeg legger meg slik at jeg kan sjekke at det ikke er skjeggkre i eller rundt senga.:yuck:

Back
Topp