Oppdaget mugg på soverommet!

Håpefull93

Betatt av forumet
vi har nå oppdaget at det vokser mugg i vinduskarmen på soverommet vårt. Jeg vet jo at det ikke er bra og er helseskadelig, men Det jeg lurer på da er om det er noen som vet om det påvirker fosteret direkte på noen måte?! Har forsøkt å Google, men finner ikke noe om akkurat det. :nailbiting:

vi har nå oppdaget at det vokser mugg i vinduskarmen på soverommet vårt. Jeg vet jo at det ikke er bra og er helseskadelig, men Det jeg lurer på da er om det er noen som vet om det påvirker fosteret direkte på noen måte?! Har forsøkt å Google, men finner ikke noe om akkurat det. :nailbiting:
Kommer ann på hvilken type mugg det er. Noen typer mugg er helt ufarlig mens andre derimot kan være så farlig at dere må flytte ut til vinduskarmen er byttet.
En vinduskarm er ikke så vanskelig å bytte

Hvis det går av med papir så er det ingen fare. Vi har samme problemet i alle vinduene i hele huset, og det kommer av kondens pga temperaturforskjellene ute og inne.

• Liker
Reactions: ECB
Back
Topp