Oppdaget hendene sine?

NiLove

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Snuppa på 11 uker stirrer intenst på hendene sine for tida, og putter dem mye i munnen. Kanskje hun har skjønt at det er hennes hender? ;)

Hva med deres små?
 
Her også :D Han er 10 uker. :) Har puttet hendene i munnen en god uke, og nå også bare tommelen. :)
 
Veldig opptatt av å se og smake på dem, ja :P 13 uker i morgen
 
Min har alltid gjort det. De kommenterte det til og med på barsel
 
Vært veldig opptatt av hendene sine noen uker, ja :-) får jo nesten hele handa inni. Når hun gråter så trykker hun omtrent hele handa i munn, så det høres ut som et stor ekko :p hun blir 12 uker til søndag
 
Min sutter på hendene sine, gjerne begge samtidig..men har ikke registrert at han ser dem enda. Det blir vel :)
 
Ser ikke så mye på dem. Men bruker dem mer og mer. Og som flere sier.. Spiser heeele handa.
 
Ser jo veldig søt ut når hun skjeler på hendene sine 1mm fra ansiktet, og prøver intenst å stappe hele hånda inn i munnen ;D

Synes det er godt at hun blir større jeg. Med førstemann gråt jeg og var veldig vemodig når jeg pakket vekk de minste klesstørrelsene, men nå vet jeg jo at vi har så morsomme tider foran oss :)
 
Snuppa på 11 uker stirrer intenst på hendene sine for tida, og putter dem mye i munnen. Kanskje hun har skjønt at det er hennes hender? ;)

Hva med deres små?

Her har hun oppdaget hendene sine å begynt å gripe etter lekene på babygym. Veldig moro
 
Oppdaget hender her også. Er artigere å ligge å sutte dem enn å løfte hodet og trene nakken :P
 
Oppdaget dem for noen uker siden han her også.. Gnager og sikler;) Han blir snart 11 uker:)
 
Back
Topp