oppblåst

På kvelden, når jeg siger godt ned i kosestolen føler jeg meg oppblåst, ja!! Pjuh!!

her går jeg fortsatt rundt som en ballong [8D]

ORIGINAL: knertpåvei

her går jeg fortsatt rundt som en ballong [8D]

Ballong er ordet jeg letet etter ja. Oppblåst strekker ikke til her...:-)

er ikke spesielt oppblåst nå får tiden...kommer selvfølgelig an på hva jeg har spist da...men det var en dag jeg satt i go-stolen min og sov (var så trøtt) så spurte mannen min meg om jeg var bedre i magen nå...jeg bare ? bedre i magen? jeg har da ikke sagt at jeg har hatt vondt i magen, hadde heller ikke det..."joda, du har ligget å prompet hele tiden!" [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: bibbiii

er ikke spesielt oppblåst nå får tiden...kommer selvfølgelig an på hva jeg har spist da...men det var en dag jeg satt i go-stolen min og sov (var så trøtt) så spurte mannen min meg om jeg var bedre i magen nå...jeg bare ? bedre i magen? jeg har da ikke sagt at jeg har hatt vondt i magen, hadde heller ikke det..."joda, du har ligget å prompet hele tiden!" [:D][:D][:D][:D]

Kjenner den igjen da:-)

her ser min mage også ut som en ballong[:D]
ganske oppblåst ja[:D]

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: camillajenta86

her ser min mage også ut som en ballong[:D]
ganske oppblåst ja[:D]

mee too
også føler jeg meg stappfull og samtidig sulten, er det noen som har det sånn?

Jaaa[;)] To eat or not to eat...[:D] Så kan jeg bli sulten, veldig fort sulten. Så sulten at jeg blir litt uggen om jeg ikke får spist fort nok. Men så har jeg jo bare plass til litt mat før jeg er stappa [;)]

Back
Topp